Runerebellion Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Prøver mæ på portrettbilda for tia, men e vældi newbie når det kommer til dette. Så konstruktiv kritikk ønskes så man kan bli bedre Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hyggelig det... men... kjeinne æ dæ? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hudtonene er fine, men jeg savner litt mer lys i øynene. Stoffet på venstresiden der (er det et møbel?) finner jeg litt forstyrrende. Ellers syns jeg det er fint på småbarn/baby at bildene er tatt littegrann ovenfra, slik som her Lenke til kommentar
Runerebellion Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Hudtonene er fine, men jeg savner litt mer lys i øynene. Stoffet på venstresiden der (er det et møbel?) finner jeg litt forstyrrende. Ellers syns jeg det er fint på småbarn/baby at bildene er tatt littegrann ovenfra, slik som her Ja kan se det med øynene. Blei nok litt for mørke. Stoffet på venstresiden er en stol ja. Kunne nok knottet litt mere i PS før å få den fjernet, menmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå