Itw Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Heisann Sitter og redigerer videoer her på jobben, og i alle filmene har vi vannmerke med firma logoen, og lurer på om det er noen måter jeg kan lagre det bildet, slik at når jeg da trykker det fram så er det oppe i hjørnet hvor jeg skal ha det og i rett størelse? Som så så hver gang jeg dreger bildet inn på filmen så havner det i stor størelse og midt på skjermen, også er jeg nødt og endre både størelse og plassering. Hadde vært kjekt om det gikk an og lagre logoen ferdig på en knapp eller noe i programmet... Bruker Magix moviemaker 10 Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Heisann Sitter og redigerer videoer her på jobben, og i alle filmene har vi vannmerke med firma logoen, og lurer på om det er noen måter jeg kan lagre det bildet, slik at når jeg da trykker det fram så er det oppe i hjørnet hvor jeg skal ha det og i rett størelse? Hvis du tar opp bildet i Photoshop, og lager et stort gjennomsiktig felt rundt logoen, og etterpå skalerer hele bildet til oppløsningen til videoen du jobber med, skal det vel bli rett hver gang. Hvis softwaren du bruker støtter gjennomsiktige områder da ;o) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Har fått med meg at i photoshop kan man "ta opp" hva man gjør, også "avspiller" programmet det neste gang man trykker "play" og utfører oprasjonen som man tok opp tiligere på evnt alle nye bilder og slikt.. Finnes det noen videoprogram med denne funksjonen? Det hadde jo berget meg så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå