Janmandelid Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg har nettopp installert messenger 5.0, men i systemtrayen nede til høyre på skjermen så ligger det fortsatt 4.7-versjonen. Er det noen som vet hvordan jeg kan forandre denne til 5.0???? Lenke til kommentar
eTerNity Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Litt tungvint men garantert suksess: Avinstaller begge og installer 5.0 versjonen -eTerNity Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Restart fungerte iallefall ikke, men hvordan kan avinstallerer jeg da messenger? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 http://www.broomeman.com/support/wsdsblwm.html Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Flinke folk! Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Men åssen får jeg nå msn 5.0 i systemtrayen igjen, dvs der som klokken er uten at jeg trenger å være pålogget? For eneste muligheten jeg har for å åpne det, er via skrivebordet, og når jeg lukker programmet så lukker jeg det helt, dvs at jeg ikke er pålogget slik som jeg var før! Et problem løst fører til et annet problem, men sånn er vel datamaskiner.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå