benbeni89 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei! Jeg fikk min Nokia N82 igår. Den er nesten ny, og lite brukt.. Men så skulle jeg høre på musikk på den, og jeg gikk inn på lydinnstillinger og satt på stereo og lydnivå. Men da ble den mye skurring i høyttalerne.. Merker litt skurring når de innstillingene er av også. Er det noen andre her som kunne testet og sett om dere har samme problemet? Lenke til kommentar
G_e_r_o_n_i_m_o Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) har samme problemet på min, bare å slå av lydnivå og stereo utvidelse hjalp også å stille equalizer til standard mulig nokia justerer litt på neste firmware oppgradering Endret 4. januar 2008 av G_e_r_o_n_i_m_o Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er dette med hodetelefoner tilkoblet eller er det ved bruk av de interne høyttalerene på telefonen? Kan ikke si at jeg har opplevd noen skurring. Men vet noen har opplevd skurring pga. dårlig minnekort også. Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Okay.. Jeg berker det litt på headsettet og.. Kan være det blir bedre med annet minnekort, eller FW-oppgradering.. Trur jeg skal kjøpe meg et 8GB minnekort.. Hva er nyeste versjon til denne? EDIT: Bestilte dette minnekortet nå: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34108...BE-D2583A1CB52E Endret 5. januar 2008 av benbeni Lenke til kommentar
G_e_r_o_n_i_m_o Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Det skurrer i høytalerene på telefonen ikke når headsett er tilkoblet på min hvertfall blir sikkert bedre når nokia har fått justert litt verdier i neste firmware Endret 5. januar 2008 av G_e_r_o_n_i_m_o Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Ja.. Håper det.. Nei mulig det ikke er i headsettet.. Er nok bare meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå