Inc Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hvis vi tar f.eks en klassisk epost som [email protected]. Så vil det naturlig nok komme masse inne her. Hvem er det som administrere hvor den enkelte epost skal herfra og videre....Webmaster? Det er sikker mye sensitivt her også.. Og hvis denne er satt til samlekonto, kommer det selvfølgelig enda mer inn. Endret 3. januar 2008 av Inc Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Sentralbord-funksjonen svarer ofte for denne. Eventuelt at den går til flere mottakere. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Autosvar for feil eller ikke eksisterende bruker, når du tenker sentralbord?? Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er da helt avhengig av organisasjonen hvem som skal ha tilgang til post@. Veldig ofte er det sentralbord/sekretær som tar oppgaven, men dersom det forventes sensitiv e-post så må den behandles av noen som er klarert høyt nok til informasjonen. Dette må være opp til brukere og ledelse å avgjøre. Jeg har også sett, og setter av og til opp slike adresser på fellesmapper slik at flere/alle får tilgang til å behandle innkommende e-post til adressen. Sørg i så fall for å delegere ansvar for dette til en ansatt slik at ting blir fulgt opp selv om ingen har følt seg forpliktet til å ta tak i en e-post. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Takk for oppklarende svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå