Gå til innhold

Installasjon av Photoshop CS3: stopper pga feilmelding

Anbefalte innlegg

Fikk for noen dager siden uforklarlig feil med Photoshop CS3. Det sto bare en feilmelding når jeg prøvde kjøre programmet hvor jeg ble anbefalt å installere PS CS3 på nytt. Jeg avinstallerte PS og skulle da kjøre installasjonsfilen på nytt. Problemet som nå oppstod var at jeg visstnok måtte gjøre ferdig den installasjonen jeg allerede var igang med (se vedlegg).

post-120120-1199362650_thumb.jpg

Jeg har prøvd å avinstallere alle adobe og macromedia-produkter (noe jeg ble anbefalt på supportsiden til Adobe). Likevel vil ikke setup.exe kjøre som normalt. Har restartet PC-en fjernet CS3 fra add/remove programs. Det står fremdeles der med informasjon om størrelse og når det ble brukt, men når jeg klikker på Change/Remove skjer det ingenting.

Hva kan jeg gjøre for å avbryte eller tilbakestille den installasjonen som visstnok er igang? Og hva annet er det som eventuelt kan utløse denne feilen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd det som står på det du poster ragamuffin, men ingen av de delene i registeret utgjør noen forskjell. Har også prøvd med Registry Mechanic som fant faktisk over 700 feil i registeret. Alle ble reparert, men likevel får jeg det ikke til. Dette irriterer meg no så jævlig. At det skal være mulig å måtte plages så. Frister faktisk mer med å reinstallere windows enn å måtte bruke evigheter på å prøve å få dette til.

Endret av mesto
Lenke til kommentar
Det er sjelden en dårlig ide å reinstallere Windows. Du blir kvitt mye dritt.

Mvh

Sant nok. Grunnen til at jeg prøver å få det i orden uten reinstall av WinXP er fordi jeg har mye programmer som evt må reinstalleres i etterkant. Noe som er irriterende. Skulle egentli lagd meg en dvd med backup av nødvendige drivere og programmer. Men men.. Skal ihvertfall poste her om jeg finner ut av hva som hindrer meg i å installere PS CS3.

Noen poster i andre forums peker på at Quicktime og antivirusprogram kan skape problemer ifm. installasjonen, men dette virker ikke som problemet hos meg.

Lenke til kommentar

Siden vi bare kan spekulere i hvorvidt trådstarter har gyldig lisens eller ei, lar jeg tvilen komme trådstarter til gode. Men jeg minner om retningslinjene #8 om noen skulle være i tvil. Da er det nok off-topic her nå, så vennligst hold dere til trådens tema. :)

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
fototim har nok den beste løsningen, ring Adobes support så hjelper de deg med en gang.

Kremt, kremt.

Det forutsetter selvfølgelig at man har gyldig lisens ;)

Mvh Tim

Jepp, jeg vet. :!:

Derfor rapporteres denne tråden....

Hehe ja såklart siden jeg har skrevet at jeg har ugyldig lisens.. *pause* NOT! ;)

Har gyldig lisens ja. Skal prøve å ringe Adobe, men er stygt redd jeg kjørte PC-en min _ørlite_ på feil jorde idag. Fant ut at jeg skulle fjerna alt av adobe og være litt ninja i registeret. Jeg kvalifiserer definitivt ikke til registerninja. Harva litt i winmappa. Nå husker ikke firefox noen logins, er ingen programmer i autostart og jeg får blåskjerm med dumping av fysisk minne fra tid til annen. Tenker jeg kjører inn WinXP på nytt jeg. Som jeg forresten også har gyldig lisensnøkkel til. ;)

Lenke til kommentar
Beklager hvis jeg har vært med på å dra denne tråden off-topic, men som fototim sier: Ring support, jeg tror heller ikke trådstarter er så dum at han spør om hjelp til piratkopierte ting på forumet her.

Jeg slutter meg til denne beklagelsen. Intensjonen min var ikke å framprovosere rapportering. Jeg bare hadde det litt gøy. Kanskje litt naivt av meg.

Jeg syntes nok og at den som rapporterte, gjorde det på et svært tynt grunnlag.

Mvh Tim Typo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...