Jonta Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) HTC (High Tech Computer Corporation) er på vei til Norge. En del har en HTC-telefon allerede, inkludert meg, som fikk HTC S710i som første mobiltelefon. En av de veldig bra tingene man kan si om den (og sikkert andre HTC-modeller) er bra bildekvalitet: Brenning av magnesium (Beklager datostemplingen, skal prøve å få den bort) Last opp deres bilder fra HTC-telefoner. Endret 6. januar 2008 av Jonta Lenke til kommentar
MSL Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 HTC (High Tech Computer Corporation) er på vei til Norge. En del har en HTC-telefon allerede, inkludert meg, som fikk HTC S710i som første mobiltelefon. En av de veldig bra tingene man kan si om den (og sikkert andre HTC-modeller) er bra bildekvalitet: Brenning av magnesium (Beklager datostemplingen, skal prøve å få den bort) Last opp deres bilder fra HTC-telefoner. HTC mobiler har vel vært i Norge en stund, har de ikke? Bra bilde da:) Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Nå er jo tråden et halvt år gammel da men.... Veldig sjeldent jeg pirker på skrivefeil, men det burde vel være "Bilder (tatt)med HTC-telefoner"? Bruker du "av" forventer folk å finne masse bilder av HTC-telefoner.... Har en Touch, men kan ikke si jeg er veldig imponert over bildekvaliteten. Skal se om jeg kan rote sammen noen eksempler etterhvert. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Nå er jo tråden et halvt år gammel da men.... Veldig sjeldent jeg pirker på skrivefeil, men det burde vel være "Bilder (tatt)med HTC-telefoner"? Bruker du "av" forventer folk å finne masse bilder av HTC-telefoner.... Har en Touch, men kan ikke si jeg er veldig imponert over bildekvaliteten. Skal se om jeg kan rote sammen noen eksempler etterhvert. Vet at tråden var et halvt år gammel, men det fantes da vel HTC mobiler i Norge i fjor? Mener jeg så noe som hadde det iallefall. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 HTC har vært her lenge. Før det het de Qtek. De er ikke nye i "gamet". Lenke til kommentar
steeler Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Legger ved et attachment. Bildet er tatt med HTC Touch Cruise. Lenke til kommentar
geil Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Tok noen bilder av naboen med HTC Diamond. Synes kvaliteten er utmerket. Lenke til kommentar
Seanambers Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Her er noen bilder jeg tok med G1, kameraet er helt ok, litt tregt, men fungerer helt fint når det er lyst. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Tok noen bilder av naboen med HTC Diamond. Synes kvaliteten er utmerket. Hvor mange MGP kamera er det? Ser jo ut som kvalitet fra et dritt dyrt Canon kamera Til TS, prøv en sånn sort søppel sekk og stapp den full med magnesium og tenn på du Da skal du fa et bra bilde serru ! Lenke til kommentar
geil Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det er tatt med en HTC Diamond, kameraet er 3,2 MP. Samarbeidsvillig modell og godt lys hjalp, men synes i det hele tatt det er et godt mobilkamera. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Wow, det er nice. Folk klager jo på 5mgp kameraet til touch hd. Men ved og se på disse på 3,2 så må det være mer ord en sannhet, for bildene dine er helt perfekte etter min mening Lenke til kommentar
steeler Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Opplevde et problem 17 mai. Min HTC cruise touch slettet plutselig alle bildene på mobilen. Noen som har opplevd det samme? Mulig å få bildene tilbake? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Tok et første random bilde ut av et vindu. Ganske fin oppløsning men er litt småtteri og bite seg i om man studerer bilde. Endret 21. mai 2009 av zibiri Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Tok noen bilder i naturen med min HTC Touch HD, have a look Endret 23. mai 2009 av zibiri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå