Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Stoler dere på ukjente jenter som sier de går på pille?

Anbefalte innlegg

Riktig lagring

Mange feiler selv før de har fått kondomet ut av pakken. Kanskje til og med flere år tidligere - en må nemlig lagre kondomet på riktig måte. Helst skal det ligge på et tørt, kaldt og mørkt sted. Det er heller ikke en så god ide å ha det i baklomma, eller å skvise det inn i lommeboka.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tok 150 kondomer på en festival i fjor og har ikke brukt noen av dem (fortsatt jomfru). De går ut på dato i midten av 2009 så har litt tid til å bruke dem :p .

Spoila du faktisk første sjansen du hadde for sex fordi du var lat? :p

Ja, man kan vel si det på den måten :p .

Lenke til kommentar
Var på en fest i høst hvor det var rett før jeg og en jente skulle ha sex. Jeg hadde selfølgelig glemt kondomene i jakka ute i gangen og hun sa at hun gikk på p-piller, men jeg tok ikke sjansen og sa at da giddet jeg ikke å ha sex. Egentli bare like greit :) .

:blink:

"Nei, du ass, jeg gidder ikke å gå helt ut i gangen for å hente kondomet, for så å komme tilbake hit ass, det er bare helt på trynet"

Jaja.. Så lyst hadde du til å ha sex... :p

Vel, vi var ganske nakne :p . Også var det langt til gangen.

Moralen er: Alltid gå med kondom i bukselomma.

Kondomet liker ikke varme.

Lenke til kommentar
Var på en fest i høst hvor det var rett før jeg og en jente skulle ha sex. Jeg hadde selfølgelig glemt kondomene i jakka ute i gangen og hun sa at hun gikk på p-piller, men jeg tok ikke sjansen og sa at da giddet jeg ikke å ha sex. Egentli bare like greit :) .

:blink:

"Nei, du ass, jeg gidder ikke å gå helt ut i gangen for å hente kondomet, for så å komme tilbake hit ass, det er bare helt på trynet"

Jaja.. Så lyst hadde du til å ha sex... :p

Vel, vi var ganske nakne :p . Også var det langt til gangen.

Moralen er: Alltid gå med kondom i bukselomma.

Kondomet liker ikke varme.

Jeg liker ikke grønnsaker, men tar ikke skade av det heller.

Hater å ta feil.

Lenke til kommentar
Jeg er ganske overasket over hvor lett folk stoler på ukjente jenter som sier de går på pillen. Har sett en del opp gjennom årene mine, og jeg vet det er mange jenter i 15-18 års alderen som faktisk går inn for å bli gravid, og da lyver om at de går på p-piller. Har egentlig dere lett for å stole på slikt?

Jeg hadde sex med en jente som ble gravid, og nå bor hun i byen min og jentungen som ble til er 5 år. Jeg tør ikke ta kontakt da det ødelegger ryktet mitt og det går veldig utover livet mitt. Tør ikke ta en DNA-prøve fordi jeg ikke har råd til barnebidrag hvis den er positiv. Men hun påstår den er min, den ligner heller ikke på meg. Hva skal jeg gjøre?

Endret av Skagen
De-capslocked.
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...