petterpann Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg er ganske overasket over hvor lett folk stoler på ukjente jenter som sier de går på pillen. Har sett en del opp gjennom årene mine, og jeg vet det er mange jenter i 15-18 års alderen som faktisk går inn for å bli gravid, og da lyver om at de går på p-piller. Har egentlig dere lett for å stole på slikt? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 pille eller ikke, hvis man ligger med en ukjent er kondom et must Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Hadde bare alle tenkt som deg ville vi ikke hatt spredning av kjønnsykdommer og uønsket graviditet. Poenget er at det skjer hele tiden, og jeg hadde ikke for fem flate øre klart å stole på en ukjent person om akkurat det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ja, hvorfor ikke. Fikk beskjed om å gi faen i dongen en gang, så gjorde det. Er jo mye diggere uten uansett, samt beruselsen gjorde at jeg ga faen. Litt etterpåklokskap og nervøsitet dagen etter skal jeg innrømme jeg hadde. Har heldigvis ikke blitt bedt om barnebidrag enda, så det tyder på at ho prata sant Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Er nettopp det jeg snakker om. Det skjer neppe i de fleste tilfeller, men mange jenter er rett og slett ute etter å bli gravide, og krever deg jo selvfølgelig for bidrag dersom det skulle skje. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Om ei ukjent tøs sier at hu går på pilla eller ikke er for meg et fett, dongen skal på uansett. Kjønnsykdommer er ikke noe jeg vil ha, eller være med på å spre. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg ville ikke trodd på det ett sekund. Greit nok at hu går på pilla, eller noe annet rart. Men det er da mye mer man kan få, som jeg ikke vil at ei ukjent jente skal smitte meg med. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ja, jeg tror nok som oftest på det, men det hindrer meg ikke i å bruke kondom. Er redd for snabelen min, vet du. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Var på en fest i høst hvor det var rett før jeg og en jente skulle ha sex. Jeg hadde selfølgelig glemt kondomene i jakka ute i gangen og hun sa at hun gikk på p-piller, men jeg tok ikke sjansen og sa at da giddet jeg ikke å ha sex. Egentli bare like greit . Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Stoler ikke på jenter generelt jeg. Kondom er must første gangen med mindre ikke du har "inside-info" Endret 3. januar 2008 av Pasient Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Var på en fest i høst hvor det var rett før jeg og en jente skulle ha sex. Jeg hadde selfølgelig glemt kondomene i jakka ute i gangen og hun sa at hun gikk på p-piller, men jeg tok ikke sjansen og sa at da giddet jeg ikke å ha sex. Egentli bare like greit . "Nei, du ass, jeg gidder ikke å gå helt ut i gangen for å hente kondomet, for så å komme tilbake hit ass, det er bare helt på trynet" Jaja.. Så lyst hadde du til å ha sex... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Bare gjør henne tent nok og få henne til å løpe og hente den selv Perfekt løsning. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nei, aldri. Tar ikke sånne sjanser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Stoler nok på de, men som andre sier så er kondom obligatorisk om man ikke sitter med inside-info. Tar ikke sjanser med junior liksom. Har ikke lyst til å ende opp med syfilis eller andre ulumskheter Endret 4. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg skal innrømme at jeg aldri har brukt kondom før med kjæresten jeg er sammens med, litt rart egentlig, men alle gangen utenom kjæresten har jeg vært stup dritings også, så kan hende det har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 er det ikke en eller annen lov som trer inn når jenten lyver om prevansjonsmiddel? anyhoo... det hender at jeg går uten beskyttelse, synes kondom ødelegger mye av opplevelsen (men bruker den stort sett med fremmede Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 er det ikke en eller annen lov som trer inn når jenten lyver om prevansjonsmiddel? dessverre. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Var på en fest i høst hvor det var rett før jeg og en jente skulle ha sex. Jeg hadde selfølgelig glemt kondomene i jakka ute i gangen og hun sa at hun gikk på p-piller, men jeg tok ikke sjansen og sa at da giddet jeg ikke å ha sex. Egentli bare like greit . "Nei, du ass, jeg gidder ikke å gå helt ut i gangen for å hente kondomet, for så å komme tilbake hit ass, det er bare helt på trynet" Jaja.. Så lyst hadde du til å ha sex... Vel, vi var ganske nakne . Også var det langt til gangen. Moralen er: Alltid gå med kondom i bukselomma. Endret 5. januar 2008 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Kondom på ukjente damer er ett must. Mest pga kjønssykdommer, ikke pga graviditet. Klart for en 14-20 åring så er det kanskje muligheten for å bli ufrivillig pappa værre enn syfilis/hiv og andre uhumskheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg