Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Stoler dere på ukjente jenter som sier de går på pille?

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske overasket over hvor lett folk stoler på ukjente jenter som sier de går på pillen. Har sett en del opp gjennom årene mine, og jeg vet det er mange jenter i 15-18 års alderen som faktisk går inn for å bli gravid, og da lyver om at de går på p-piller. Har egentlig dere lett for å stole på slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, hvorfor ikke. Fikk beskjed om å gi faen i dongen en gang, så gjorde det. Er jo mye diggere uten uansett, samt beruselsen gjorde at jeg ga faen. Litt etterpåklokskap og nervøsitet dagen etter skal jeg innrømme jeg hadde. Har heldigvis ikke blitt bedt om barnebidrag enda, så det tyder på at ho prata sant

Lenke til kommentar
Var på en fest i høst hvor det var rett før jeg og en jente skulle ha sex. Jeg hadde selfølgelig glemt kondomene i jakka ute i gangen og hun sa at hun gikk på p-piller, men jeg tok ikke sjansen og sa at da giddet jeg ikke å ha sex. Egentli bare like greit :) .

:blink:

"Nei, du ass, jeg gidder ikke å gå helt ut i gangen for å hente kondomet, for så å komme tilbake hit ass, det er bare helt på trynet"

Jaja.. Så lyst hadde du til å ha sex... :p

Lenke til kommentar

Stoler nok på de, men som andre sier så er kondom obligatorisk om man ikke sitter med inside-info.

Tar ikke sjanser med junior liksom. Har ikke lyst til å ende opp med syfilis eller andre ulumskheter

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Var på en fest i høst hvor det var rett før jeg og en jente skulle ha sex. Jeg hadde selfølgelig glemt kondomene i jakka ute i gangen og hun sa at hun gikk på p-piller, men jeg tok ikke sjansen og sa at da giddet jeg ikke å ha sex. Egentli bare like greit :) .

:blink:

"Nei, du ass, jeg gidder ikke å gå helt ut i gangen for å hente kondomet, for så å komme tilbake hit ass, det er bare helt på trynet"

Jaja.. Så lyst hadde du til å ha sex... :p

Vel, vi var ganske nakne :p . Også var det langt til gangen.

Moralen er: Alltid gå med kondom i bukselomma.

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...