jectton Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Heisann jeg kjøpte nylig en WD av en kompiz, han har brukt mac opprativ system på den så tenkte jeg å bruke xp!, Men så har det seg sånn at jeg ikke får formatert den, noen som har peil på mit problem. Takker på forhånd mvh Jon Endret 3. januar 2008 av jectton Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ser du disken i Diskbehandling? http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Da kan du antagelig slette partisjonen og lage en ny. Lenke til kommentar
jectton Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 nope:P det er en ekstern disk så den dokker ikke opp der =/ har hørt om et program som kalles hd live et eller annet!. men finner ikke noe lignende. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Alle disker skal finnes i Diskbehandling, også eksterne. Så da har du nok et tilkoblingsproblem. Antar det er en USB disk. Har du USB2 på din PC? Lenke til kommentar
jectton Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 ja selvfølgelig! men det har vært mac på den før!. å da får jeg ikke formatert den!. den kommer opp på min datamaskin og diskbehandling, men får feil mlding når jeg prøver å formatere den. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nå må du bestemme deg for om du ser den i Diskbehandling eller ikke. Først sier du at den ikke er der, så sier du det motsatte. Og om du ser den der så skal du altså slette partisjonen. Lenke til kommentar
jectton Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 allså, den er der og jeg har sletter partisjonen, men får feil når den er ferdigformatert. står bare " kan ikke formateres" den må allså formateres i et annet format, har lest litt på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå