Gå til innhold

Politi - for de som vurderer å søke politihøgskolen.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+432
Hehehe, neida. Alle kommer til å stå på sidelinjen og heie hverandre frem. Uansett hvor komisk det måtte se ut. :p

Å jasså :p Har DU sett meg svømme eller løpe? :p

 

Vet ikke om du er fra bondelandet, men det kan sammenlignes litt med kuslippet på våren :p

hahaha, sitter og ler her nå :D Du må ikke ha sååå mye selvironi, kompis :) Litt skader ikke, men jeg er sikker på at det ikke ser gale ut.

 

Mens vi snakker om oss selv, skulle gjerne sett meg svømme også, tenker det hadde vært morsomt å se hver gang jeg kommer ut av pusterytmen og får vann i nesen eller noe sånt :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehehe, neida. Alle kommer til å stå på sidelinjen og heie hverandre frem. Uansett hvor komisk det måtte se ut. :p

Å jasså :p Har DU sett meg svømme eller løpe? :p

 

Vet ikke om du er fra bondelandet, men det kan sammenlignes litt med kuslippet på våren :p

Haha, så bra sagt :p Men jeg tror nok de fleste blir godt kjent med hverandre, utveksler litt ord og erfaringer.. så tviler på noen ler av hverandre.. Jeg skal i hvertfall vise støtte ovenfor alle, og bidra så godt jeg kan md alt jeg kan :)

Lenke til kommentar

Da et spørsmål til deg min kjære venn. Har du pisset i buksa som følge av en latterkrampe etter å ha sett deg selv i speilet på et treningsstudio? :p

 

Edit:

Men du vet fordelen med selvironi? Da takler du det meste på en grei måte :D Medgang, motgang, who gives a shit :p Det går bra til slutt likevel

Endret av Rune29
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Da et spørsmål til deg min kjære venn. Har du pisset i buksa som følge av en latterkrampe etter å ha sett deg selv i speilet på et treningsstudio? :p

 

Edit:

Men du vet fordelen med selvironi? Da takler du det meste på en grei måte :D Medgang, motgang, who gives a shit :p Det går bra til slutt likevel

ahahahahah, du dreper meg :D Er dette bokstavelig fakta?

 

Selvironi er som alt annet, godt med måte :)

Lenke til kommentar

Har levd etter det prinsippet hele livet og driter i motgang. Det er jo da man finner styrke, eller hur?

 

Du vet ... en liten telemarks-gnom på 176 med 90kg på ræva må jobbe etter det prinsippet for å komme noen vei :D

 

Og forøvrig så er jeg ikke ute etter å drepe noen :p Kun lange ut litt fakta fra mitt skrudde hode :p

Endret av Rune29
Lenke til kommentar
Da et spørsmål til deg min kjære venn. Har du pisset i buksa som følge av en latterkrampe etter å ha sett deg selv i speilet på et treningsstudio? :p

 

Edit:

Men du vet fordelen med selvironi? Da takler du det meste på en grei måte :D Medgang, motgang, who gives a shit :p Det går bra til slutt likevel

ahahahahah, du dreper meg :D Er dette bokstavelig fakta?

 

Selvironi er som alt annet, godt med måte :)

Hahaha, Rune, håper du kommer til Oslo på opptak :p Men jeg lover å ikke le, for dt slår tilbake på meg selv til slutt! Uansett blir opptaket en bra erfaring, enten om man består eller ei =) For da vet man hva som venter neste år!:D Jeg kommer i hvertfall til å søke til jeg kommer inn :)

Lenke til kommentar

Artig vending i tråden. :p

 

Har vært saftig mange innlegg i kveld. Jeg har sikkert gått glipp av et spørsmål eller to. Har dere ikke fått svar så er det bare å sende en pm til meg.

 

Ellers ville jeg legge til noe. Med tanke på at jeg ikke kommer til å være aktiv etter 11 juni vil jeg fortsatt sjekke innboksen og svare på pm.

 

Jeg vil gjerne at de av dere som er lesere på tråden og som ellers er aktive, sender meg en pm om hvordan det går når dere har gjennomført opptaket. Også de som blir tatt opp som studenter. :D

 

Utrolig kult å prate med masse motiverte folk her på tråden, det må jeg nesten få lov til å si.

Lenke til kommentar

Neida. Nå skal jeg ta meg et par alvorlige minutter før Jon Blund kommer og angriper meg:

 

Jeg har lært gjennom både medgang og motgang at man kan det man vil. Prøver man ikke, så klarer man det ikke i hvertfall. Hvis man har et mål å jobbe etter, og virkelig brenner for det målet, er det alt annet enn uoppnåelig.

 

Kan sitere litt fra det jeg skrev i egenerklæringen til PHS: "Det er ingenting som gjør meg mer spesiell enn andre som søker..."

 

Og med all motgangen jeg har hatt i livet mitt, spesiellt med tanke på alle de fysiske "skadene" jeg har hatt den siste tiden, har faktisk gitt meg utrolig mye motivasjon. Og senest i dag snakket jeg med en av politireservene, og selv om han ikke nødvendigvis har PHS, fikk jeg utrolig lyst til å klare dette. Men tror ikke jeg hadde kommet så langt som jeg har nå, uten et spark i baken av Politistudent, så takk til deg for det.

 

Men som alt annet her i verden, er det ikke sikkert jeg blir kalt inn heller for den saks skyld, og skulle jeg bli kalt inn, er det ca 20% sjans for at jeg kommer inn, med tanke på søkertallet delt på antallet plasser.

 

Så folkens, stå på og gjør deres beste. Ingen kan kreve noe mer.

 

Edit: HA! Ingen her trodde at jeg kunne være alvorlig tenker jeg :) Et tips: Jeg har kjørt motivasjonskurs for folk mange, mange ganger etter mitt eget opplegg! HA! Det var det ingen som trodde nei! :p

Endret av Rune29
Lenke til kommentar
Artig vending i tråden. :p

 

Har vært saftig mange innlegg i kveld. Jeg har sikkert gått glipp av et spørsmål eller to. Har dere ikke fått svar så er det bare å sende en pm til meg.

 

Ellers ville jeg legge til noe. Med tanke på at jeg ikke kommer til å være aktiv etter 11 juni vil jeg fortsatt sjekke innboksen og svare på pm.

 

Jeg vil gjerne at de av dere som er lesere på tråden og som ellers er aktive, sender meg en pm om hvordan det går når dere har gjennomført opptaket. Også de som blir tatt opp som studenter. :D

 

Utrolig kult å prate med masse motiverte folk her på tråden, det må jeg nesten få lov til å si.

Hehe, må være lov å ha litt humor oppe i all alvorligheten også :)

Satser på at mange av oss daglige slitere her inne på tråden møtes på opptak rundt omkring i vårt langtstrake land ;)

En dag skal vi sitte i samme bil, Politistudent, og da skal vi le godt av denne tråden her:)

Og, et lite forslag: Når høsten kommer og forhåpentligvis de fleste av oss som har søkt har kommet inn, så kan jo kanskje vi ta over denne tråden og føre tradisjonen videre ;) ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Edit: HA! Ingen her trodde at jeg kunne være alvorlig tenker jeg :) Et tips: Jeg har kjørt motivasjonskurs for folk mange, mange ganger etter mitt eget opplegg! HA! Det var det ingen som trodde nei! :p

Høres ut som du har en solid mengde med livserfaringer, så jeg tviler ikke. Du kommer langt med det!

 

En dag skal vi sitte i samme bil, Politistudent, og da skal vi le godt av denne tråden her:)

Hehe. Da har du en konkurrent. Hvis jeg ikke husker feil, var det en annen som sa akkurat det samme for et par dager siden :)

Lenke til kommentar
En dag skal vi sitte i samme bil, Politistudent, og da skal vi le godt av denne tråden her:)

Og, et lite forslag: Når høsten kommer og forhåpentligvis de fleste av oss som har søkt har kommet inn, så kan jo kanskje vi ta over denne tråden og føre tradisjonen videre ;) ?

 

Jeg tror mange andre lesere hadde satt stor pris på at staffettpinnen sendes videre til medstudenter. Det er også viktig at vi holder oss innenfor rammene for hva vi kan si og ikke kan si. Så dere ikke går på en smell som meg. :)

 

Ellers har jeg blitt kontaktet av phs og fått ros. Jf den uheldige episoden i høst som førte til at jeg ble litt borte.

 

Og for de av dere som kommer inn, så kan dere sende meg en pm med navnet deres. Gjør det etter at dere har begynt på skolen. På den måten kan jeg sjekke om dere faktisk er inne, slik at jeg kan ta kontakt. Da er mulighetene store for at vi kan velte en kopp kaffe eller to sammen på phs og prate. :D

 

jaja aleks... da får vi hoppe i samme bilen om noen år da :p

 

 

Vi får kjøre en maje (kassebilen). Med den kan vi stappe en 3-4 av dere bak i cella. Så det er plass til alle. :p

Endret av politistudent
Lenke til kommentar

Ad fysiske tester, er det lurt å ta med seg mat. Det er mange som skal gjennomføre, og man må regne med litt dødtid. Så ta med en klase bananer og ferdigkokt pasta. Noe lett å spise når man får 15 min til overs.

 

På opptaket "mitt" var det mange som ikke hadde fått i seg annet enn vann på 5 timer før de ble kastet ut i løpingen.

Det finnes ingen verre følelse enn å gjennomføre og samtidig vite at man har så mye mer å gi.

Endret av Eircag
Lenke til kommentar

Veldig kult med så mye aktivitet her i går! Dette er sansyneligvis et veldig dumt spørsmål, men fra en selvlært svømmer må dere bare tåle det! haha. Er det vanskelig å "holde kursen" når du svømmer rygg på testen? - Skjedd flere ganger med meg, der jeg svømmer sånn her i basenget (haha) ------_____

---------- -----

--------

 

 

 

Edit: Ja, min grafiske framstilling gikk til helvete når jeg pubiliserte, men det går i alle fal skrått haha

Endret av Chaalex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...