Gjest Slettet+432 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Dette er kanskje å kaste bort tid, men har du sett de politietepisodene som gikk på tvn?I den ene sier han ene "du må da skjønn at du for fan itj kann kjør forbi her" hehe hva var det for noe? Hvilken episode er dette? Kan ikke huske det... Lenke til kommentar
politistudent Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Dette er kanskje å kaste bort tid, men har du sett de politietepisodene som gikk på tvn?I den ene sier han ene "du må da skjønn at du for fan itj kann kjør forbi her" hehe hva var det for noe? Hvilken episode er dette? Kan ikke huske det... Kan ikke huske deg selv jeg ^^ Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Umiddelbart tenker jeg episode tre, hvor politiet har rutinekontroll på e-18 utenfor Sandvika. En mann stopper ikke og blir senere pågrepet. Situasjonen eskalerer og det ender med basketak på cella. Forøvrig kommer sesong 2 av politiet på skjermen i mars (i følge tvN). Minst en phs - student som er med på en episode. Endret 22. februar 2009 av Eircag Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 ok litt info her da crap hvilken var det... nummer 9, 16 minutter inn. du må da skjønne at du ikke kan kjøre forbi her da for faen. burde være lett å finne. er uanz artig som faen, kan ikke se at noe galt blir gjort xD Lenke til kommentar
politistudent Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Umiddelbart tenker jeg episode tre, hvor politiet har rutinekontroll på e-18 utenfor Sandvika. En mann stopper ikke og blir senere pågrepet. Situasjonen eskalerer og det ender med basketak på cella. Forøvrig kommer sesong 2 av politiet på skjermen i mars (i følge tvN). Minst en phs - student som er med på en episode. Følger tvNorge Asker& Bærum politiet eller er de i et annet distrikt denne gangen? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Filmteamet har vært rundt om i landet. Vet ikke alle stedene, men hvert fall Grenland / Skien. Så da blir det minst en kveld i uka hele klassen er samlet rundt tv'en Lenke til kommentar
politistudent Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Filmteamet har vært rundt om i landet. Vet ikke alle stedene, men hvert fall Grenland / Skien.Så da blir det minst en kveld i uka hele klassen er samlet rundt tv'en Gleder meg til å se den på tv. ^^ Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 har dere sjekket eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 har dere sjekket eller? Finner ikke noe sånt i episode 9 mellom 15 og 17 min ihverfall... Lenke til kommentar
akle Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Finnes denne serien på nett? Lenke til kommentar
Tulipanen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei! Har lest endel her inne på forumet, og vil først si takk til deg politistudent for mange gode svar! Ønsker å komme inn nå til høsten, men sliter litt med å holde treningen på riktig nivå. Hadde jeg bare kjent flere som skulle søke, ville det vært topp å hatt noen å trene sammen med og pushe videre:) Så om noen vet om noen som har søkt og trenger en treningsvenninne, så si gjerne i fra! Hilsen jente 27 år fra Oslo Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 For å presisere: Politiet.s01e09 hos meg er det 16:34 inn i filmen De kjører utrykning til sentrum, blå skjorte til venstre og svart pullover til høyre. Trønderen til høyre sier det jeg har skrevet over. I sentrum er det en vekter som løper etter en eller noe. 16:34! Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 btw JENTE 27 år? xD Lenke til kommentar
politistudent Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hei!Har lest endel her inne på forumet, og vil først si takk til deg politistudent for mange gode svar! Ønsker å komme inn nå til høsten, men sliter litt med å holde treningen på riktig nivå. Hadde jeg bare kjent flere som skulle søke, ville det vært topp å hatt noen å trene sammen med og pushe videre:) Så om noen vet om noen som har søkt og trenger en treningsvenninne, så si gjerne i fra! Hilsen jente 27 år fra Oslo Veldig lurt å finne treningspartnere som kan pushe hverandre litt. Selv trente jeg til opptaket alene. ^^ Har du forresten kikket inn på kvinneguiden.no? Jeg tror at det er en ny tråd til phs 09. Mange gutter og jenter som diskuterer trening der også. Ellers er jeg også behjelpelig med å svare på spørsmål her inne. Endret 23. februar 2009 av politistudent Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Og ang episodene, mann? Lenke til kommentar
Tevez88 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Og ang episodene, mann? Finner ikke noe om Politiet episodene på nett. Bare gamle torrenter som ikke funker. Noen som vet noe mer ? Lenke til kommentar
politistudent Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Ls oss ikke fylle tråden om hva som skjer i politiserien. Foreslår at du googler dette. Lenke til kommentar
Tulipanen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) unserheld: tenkte du på at jeg ikke kan kalle meg for jente? hehe... ja, tanken slo meg i det jeg skrev det; at jente og 27 ikke passet helt sammen! Men likevel føler jeg meg ikke "gammel nok" for kvinnetittelen Politistudent: Takk for tipset! skal undersøke kvinneguiden fant også en gruppe på facebook i går, så kan sikkert leite etter noen å trene med der, om ikke blir det videre på egenhånd! Endret 23. februar 2009 av Tulipanen Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Wow 27 år gammel jente er najs da xD Sorry for at jeg waster tråden din, men det meste er slettet fra den uansett, og jeg hadde et relativt enkelt spørsmål men det spiller egentlig ikke noen rolle... Kan la det gå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 For å presisere:Politiet.s01e09 hos meg er det 16:34 inn i filmen De kjører utrykning til sentrum, blå skjorte til venstre og svart pullover til høyre. Trønderen til høyre sier det jeg har skrevet over. I sentrum er det en vekter som løper etter en eller noe. 16:34! For å svare deg... Jeg fant det.. Men skjønner ikke hva det er han mener. Virker som han sier feil. Jeg tror han reagerer på at sjåføren i bilen foran er treig med å svinge til siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå