mezzanine Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvilket år går du mezzanine? Freshman Vereide: Neida, den er ikke like omfattende. Den går ganske raskt unna, er litt lytting med stetoskop og den gode gamle sjekken.... Jeg husker faktisk ikke alt en gang! Så vel kanskje på en tavle og sa noen bokstaver?? Sikkert noen andre som husker bedre Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 og den gode gamle sjekken.... Utdyp gjerne. Lenke til kommentar
mezzanine Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 og den gode gamle sjekken.... Utdyp gjerne. Hehe, jeg kan jo prøve?? så får noen andre supplere om de husker noe annet! (husk, dette kommer gjerne rett etter du har vrengt lungene i løypa!! hehe!) Slik jeg husker det spurte han meg småspørsmål om de samme tingene som på skjemaet ("du har ikke problemer med hjertet?"), tok av meg på overkroppen og lyttet på lungene (og til meg sa han "flott, ingen hakekors på brystet!"), tok en synstest, og såvidt jeg vet, dett var dett! Var over på sikkert fem minutt. Mer enn det må du nok få fra noen med bedre husk! Jeg var bare så letta over å aldri skulle løpe akkurat den løypa igjen noen sinne.... (så løp vi den i fysisk trening her forleden igjen... haha! Dog neppe samme intensitet...) Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 @mezzanine: Old man her;) Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nå blir dere sikkert sure, men jeg kunne aldri tenke meg å studere i oslo :o Bondetamp! Long time no see Runis Bynte å lure på om du hadde lagt på røret! Neida, hverken parkert tøfler eller lagt på noe rør her Døgnet har hatt for få timer det siste året, så det har stort sett ikke vært tid til annet enn jobbing og soving egentlig Ser at disse PHS toppene har forandret på kravene i år også gitt... Kanskje vi snart er på samme nivået som "police academy" fra 80-tallet Neida... Men tror nok kanskje det vil bli grei utpelling i år, da man faktisk ikke får poeng før man klarer minst x antall reps, sekunder etc. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nettsøknaden hos Samordna opptak er nå åpnet. Fra Samordna opptak: "Nytt av i år er at når du legger inn studier på nettsøknaden vil du automatisk se om du er kvalifisert for å kunne søke studiet, dvs. om du fyller opptakskravet." Ingen av søkerne våre kommer til å få opp at de oppfyller opptakskravene, siden ingen søkere har bestått opptaksprøver enda. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 http://www.phs.no/no/Om-PHS/Nyheter-og-media/Nyheter/Informasjonskveld-3februar/ Her står det: "Vi ønsker med dette å invitere interesserte unge jenter og gutter til en informasjonskveld om bachelorstudiet og søknadsprosessen." Betyr det at det bare er for barn og unge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 http://www.facebook.com/event.php?eid=139512762775659 Her sier de ikke noe om barn eller unge. Men jeg vil tro at alder er uproblematisk Lenke til kommentar
StudentradPHSOslo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 http://www.phs.no/no/Om-PHS/Nyheter-og-media/Nyheter/Informasjonskveld-3februar/ Her står det: "Vi ønsker med dette å invitere interesserte unge jenter og gutter til en informasjonskveld om bachelorstudiet og søknadsprosessen." Betyr det at det bare er for barn og unge? Målgruppen er de som vil bli studenter hos oss! Håper at flest mulig tar turen! Det vil bli mange studenter og mulighet til å stille akkurat de spørsmålene man vil! 1 Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 http://www.phs.no/no/Om-PHS/Nyheter-og-media/Nyheter/Informasjonskveld-3februar/ Her står det: "Vi ønsker med dette å invitere interesserte unge jenter og gutter til en informasjonskveld om bachelorstudiet og søknadsprosessen." Betyr det at det bare er for barn og unge? Målgruppen er de som vil bli studenter hos oss! Håper at flest mulig tar turen! Det vil bli mange studenter og mulighet til å stille akkurat de spørsmålene man vil! Takk for svaret! Er det et bestemt program fra kl. 17, eller gjør det ikke noe om man kommer noen timer etter? Lenke til kommentar
StudentradPHSOslo Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 http://www.phs.no/no/Om-PHS/Nyheter-og-media/Nyheter/Informasjonskveld-3februar/ Her står det: "Vi ønsker med dette å invitere interesserte unge jenter og gutter til en informasjonskveld om bachelorstudiet og søknadsprosessen." Betyr det at det bare er for barn og unge? Målgruppen er de som vil bli studenter hos oss! Håper at flest mulig tar turen! Det vil bli mange studenter og mulighet til å stille akkurat de spørsmålene man vil! Takk for svaret! Er det et bestemt program fra kl. 17, eller gjør det ikke noe om man kommer noen timer etter? Det er en info-kveld med start 17, slutt 18, men med mulighet for å møte studenter med spørsmål o.s.v. etter 18. Jeg tror ikke det er noen vits å komme "noen" timer etter. Kl 20 er nok alle gått hjem igjen tipper jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ikke for å være alt for negativ altså, men skal det ikke snart gjøres et godt grep om dette? Så mange politifolk skal bort (bt.no 10.02.2011) Er jo som det skrives i artikkelen litt rart at selv i 2011 vil det måtte til ytterligere nedbemanning som følge av budsjettsvikt? Har noen i Justis- og politidepartementet funnet funnet ut at "i jobb" kan oversettes til "utdannede" slik at det kun er antall utdannede politifolk som teller? Snakket med en politimann på utdanningsmesse i dag som kunne uttrykke sin bekymring om temaet, men stort bekymret var han ikke. Han mente bemanningen var så godt på vei ned at det ganske snart måtte gjøres et veldig godt tiltak for å redde politiet fra å dukke under. Jeg håper han har rett om at det kommer til å skje! Lenke til kommentar
vereide Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Er det hørselstester ved opptaket? Av nemdas lege liksom? Lenke til kommentar
agm Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Om jeg husker rett, så er audiometri (hørselstest) en del av legeundersøkelsen du skal gjennomføre på egenhånd før opptaket. Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Bruker millioner på overtid, mens studenter går arbeidsledige Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Har noen her sett serien "Fox Grønland"? Jeg mener å ha sett deler av den, og skuespillet var ganske råttent. Men hva synes folk? Noe for kommende studenter til å hente inspirasjon fra? Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Vurderer å søke læreplass i kontor- og administrasjonsfag i politiet da ene læreren min har sagt det skal bli utlyst en læreplass til førstkommende høst. Hvilke krav er det til slik? Noe fysisk? Greier fysiske minstekrav osv til befalskole som jeg har lyst til å ta senere, men benkpress er ikke akkurat min greie og jeg aner ikke hvordan 60kg føles i benkpress. Har selvsagt ingenting på rullebladet osv. Mulig det ble litt off-topic men følte den kunne passe alikevel. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hvilke krav er det til slik? Noe fysisk? Greier fysiske minstekrav osv til befalskole som jeg har lyst til å ta senere, men benkpress er ikke akkurat min greie og jeg aner ikke hvordan 60kg føles i benkpress. Eneste fysiske kravet er svømmeknappen og froskemerke i gull. Det klarer du lett hvis du mener du klarer de fysiske kravene til BS! Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Froskemerke i gull? Så med andre ord, ingen fysiske krav? Planen er jo ikke å bli politi, mer å holde meg på kontor- og administrasjon. Hvertfall i første omgang inntil videre. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Froskemerke i gull? Så med andre ord, ingen fysiske krav? Både svømmeknappen og froskemerket er i aller høyeste grad fysisk. Ta kontakt med en svømmehall for å få tatt merkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå