Trollfjes Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Gratulerer til alle som kom inn! Det var ikke svært få heller! Er spent på de mest aktive brukerne her, om de kom inn. Vel fortjent alle mann og lykke til! Lenke til kommentar
kanikas Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 jeg kom inn i kongsvinger, men er på 24 plass på ventelisten til oslo. jeg kommer vel inn i oslo da? Lenke til kommentar
Glava Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) X Endret 5. oktober 2010 av Glava Lenke til kommentar
mezzanine Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) ganske sprøtt! Oslo har i år bare 48,3 i snitt, mens kongsvinger har økt til like under fjorårsnivået til oslo! Sov dårlig i natt... Men det gjorde ingenting Ubeskrivelig deilig å være ferdig med ventetida som tilsynelatende aldri tok slutt! EDIT: jeg misforstod! Stavern har visst like over 42 poeng hørte jeg nå, hvilket er forbausende lavt.... Endret 18. juli 2010 av mezzanine Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Gratulerer til alle som kom inn, ser frem til å hilse på nye Oslo studenter 16 august Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Gratulerer så mye, folkens!! Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hei folkens! Gratulerer til dere som har kommet inn .. Poster spørsmålet mitt her også. Har et spørsmål når det gjelder alder. Leser på PHS sin hjemmeside følgende: Fylt 20 år (det året de tas opp) * * Krav må være oppfylt ved søketidspunkt Må man være 20 år når man sender inn søknaden, eller er det nok å fylle 20 år når man skal begynne å studere? Er jo født 2. juli, og er ikke fylt 20 år neste år jeg søker, men neste år om jeg blir tatt opp. Lenke til kommentar
makila Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Lurer på det samme som Steffenso. Fyller år den 20. juni, og kunne godt tenkt meg å søke samme året jeg fyller 20 år. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Gratulerer til alle som har kommet inn! Hurra! Håper studiene svarer til forventningene og at vi får masse flinke politifolk ut i Norges land om tre år. Vi som fortsatt venter på å komme inn får bare stå på så lenge. Hehe... Lenke til kommentar
kakara Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hei folkens! Gratulerer til dere som har kommet inn .. Poster spørsmålet mitt her også. Har et spørsmål når det gjelder alder. Leser på PHS sin hjemmeside følgende: Fylt 20 år (det året de tas opp) * * Krav må være oppfylt ved søketidspunkt Må man være 20 år når man sender inn søknaden, eller er det nok å fylle 20 år når man skal begynne å studere? Er jo født 2. juli, og er ikke fylt 20 år neste år jeg søker, men neste år om jeg blir tatt opp. Hei!! Jeg har forstått det slik at man må fylle 20 år det året man søker! Altså kan man være 19 når man sender inn søknaden, men fylle 20 år i løpet av året som søknaden blir behandlet! Fyller du 20 år i juli så er ikke det et problem Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Noen innlegg er slettet. Geir Lenke til kommentar
rehen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Noen som vet hva poenggrensene ligger på i år? Gratulerer til alle som har kommet inn. Lenke til kommentar
AStrom Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jippi! Kom inn i Kongsvinger Bor dog i Oslo med samboer/forloved, noen som har noen gode pendler-tips? Gratulerer alle heldige Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jippi! Kom inn i Kongsvinger Bor dog i Oslo med samboer/forloved, noen som har noen gode pendler-tips? Gratulerer alle heldige Hvis du går ett år tilbake i tid, så finner du fjorårets pendlerdiskusjon. Var ganske mange som bodde i oslo og skulle studere på vinger! Lenke til kommentar
Chaalex Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Gratulerer til alle som kom inn Jeg må nok vente et år til. Blir spennende å få begrunnelsen for avslaget. Lenke til kommentar
mezzanine Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Gratulerer til alle som kom inn Jeg må nok vente et år til. Blir spennende å få begrunnelsen for avslaget. Kjipt, Chaalex.... Hvor gammel er du?? Har du flere forsøk "i deg" motivasjonsmessig?? Håper det! Lenke til kommentar
Chaalex Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Gratulerer til alle som kom inn Jeg må nok vente et år til. Blir spennende å få begrunnelsen for avslaget. Kjipt, Chaalex.... Hvor gammel er du?? Har du flere forsøk "i deg" motivasjonsmessig?? Håper det! Jeg er 19 så jeg har god tid Jeg gir meg ikke før jeg kommer inn. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 http://www.nordlys.no/nyheter/Innenriks/article3807351.ece En liten snutt av beredskapstroppens øvelse. Lenke til kommentar
kanikas Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Ingen som vet hvordan det er med ventelistene til Oslo? Hvordan det var i fjor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå