Ferendaz Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg har sett noen av episodene, de var like bra om ikke bedre enn forige sesong. Anbefales! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nice! Gleder meg virkelig, dette blir bra Kaktuz, hvordan har du fått sett de? Kontakt med noen i Limelight eller TV Norge? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har et søskenbarn i limelight, så jeg fikk snike litt sist jeg var på besøk Lenke til kommentar
Chaalex Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 This just in; http://www.tvnorge.no/programportaler/politiet_2 Sesong to av denne flotte serien starter altså på tirsdag 24 november, kl 20:30! Så tune in og enjoy, som dem sier. Get dekoder = set = SERIEOPPTAK! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 This just in; http://www.tvnorge.no/programportaler/politiet_2 Sesong to av denne flotte serien starter altså på tirsdag 24 november, kl 20:30! Så tune in og enjoy, som dem sier. Get dekoder = set = SERIEOPPTAK! Hehe.. Satt selv og tenkte på hvordan jeg kan ta dette opp i best mulig kvalitet. Hehe. Det blir bra! Endelig får vi se litt fra andre distrikter enn Asker og Bærum også ^^ Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ouff, har ikke noen mulighet til opptak. Finnes det noen billige alternativer? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ouff, har ikke noen mulighet til opptak. Finnes det noen billige alternativer? VHS-spiller og kassetter da. Får vel en slik meget billig. Kvaliteten er vel ikke akkurat HD, men har du "vanlig" SD-TV så trur jeg ikke det er så farlig. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har ikke sånt Koster nok ikke så mye skal du se. Lenke til kommentar
Chaalex Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Politiet...! for en serie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 En knallsterk sesongpremiere! Gleder meg til neste episode, så ut som vi får se litt action fra Bergen! Og haha, måtte le av han afghaneren som trodde han kunne treffe på 400 meters avstand med pistol Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 En knallsterk sesongpremiere! Gleder meg til neste episode, så ut som vi får se litt action fra Bergen! Og haha, måtte le av han afghaneren som trodde han kunne treffe på 400 meters avstand med pistol Det kan du banne på! Jeg lo godt når hun jenta ble tatt oppi Nord-Norge for urinering og det styret rundt det der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nok en rå episode av Politiet! Men sykt med den brannen, at syv personer omkom! Veldig trist. Må være litt merkelig å tenke på at man ikke kan gjøre noe med det heller. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nok en rå episode av Politiet! Men sykt med den brannen, at syv personer omkom! Veldig trist. Må være litt merkelig å tenke på at man ikke kan gjøre noe med det heller. Noe jeg erget litt over var at nesten alle vitner var enige om "ÈN PERSON" i annen etasje, så får vi vite at syv stykker omkom. Nok en svært god episode. Noe jeg dog legger merke til er at i den nye sesongen er det VELDIG fokus på basking, voldhendelser og der politiet er koblet inn med våpen eller må bruke makt. I sesong 1 var det jo mye mer fokus på "normale hendelser" i politiet. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Faen, det er tirsdager og ikke torsdager ja! Er det noe sted det går an å få sett den nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Går i reprise søndag om jeg ikke tar feil. Søndag kl. 23:20 Var nok en bra episode, ja! Endret 1. desember 2009 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Må man har gjennomført verneplikten for å bli akseptert på PHS? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nok en rå episode av Politiet! Men sykt med den brannen, at syv personer omkom! Veldig trist. Må være litt merkelig å tenke på at man ikke kan gjøre noe med det heller. Noe jeg erget litt over var at nesten alle vitner var enige om "ÈN PERSON" i annen etasje, så får vi vite at syv stykker omkom. Nok en svært god episode. Noe jeg dog legger merke til er at i den nye sesongen er det VELDIG fokus på basking, voldhendelser og der politiet er koblet inn med våpen eller må bruke makt. I sesong 1 var det jo mye mer fokus på "normale hendelser" i politiet. Ja, tenkte over det jeg og.. Skjønner ikke hvordan man kan ta så feil.. Merket det jeg og, mindre fokus på vanlige, kjedelige oppgaver. Her spiller nok underholdningsfaktoren ganske mye inn også. I tillegg så er det godt mulig at det er flere slike oppdrag nå enn da sesong 1 ble spilt inn. Selvsagt er det litt overdrevet i sesong 2, men, ja.. Tidene forandrer seg jo. Må man har gjennomført verneplikten for å bli akseptert på PHS? Nei, det må man ikke. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Faen, det er tirsdager og ikke torsdager ja! Er det noe sted det går an å få sett den nå? Det går i reprise på søndager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå