Bilbergeren Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hvis jeg skal være; Helt ræva. Forkjølelsen har satt meg godt tilbake. Men er vel kvitt hele møkka i morgen, og da er det hæla i taket og tenna i tapetet! Trening, svømming, løping og litt trening For ALLE penga. Så får jeg heller sove på jobb. Ta en sovende nattevakt når alle de raringene, forfattere, etterforskere etc har reist hjem til sitt Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Endret 7. juni 2009 av Rune29(+1) Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Er ingenting som er bedre enn å sette folk på plass også kommer de etterpå å beklager sin egen oppførsel Får mye av det i min jobb til tider. Hvilken type resepsjon sitter du i Rune? Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Endret 7. juni 2009 av Rune29(+1) Lenke til kommentar
Graff Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Er ikke noe godt sjakktrekk å jule opp folk før et opptak til phs Rune. Tenk om fyrn hadde anmeldt deg for et eller annet? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Vel. Nå har han ikke direkte beklaget. Nå gikk han opp på rommet, ringte ned og trua meg Hehe. Må le av sånne mennesker. Jeg sitter i hotellresepsjon. Må du også vaske dass på slutten av vakta? Jeg sitter i resepsjon på rådhuset fra mandagen, skal bli kos å kaste ut narkiser hele dagen! Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Hehe. Her vaskes det ingen dasser nei Kaktuz: er sosialen i rådhuset også? Da kan det bli mye action Endret 6. juni 2009 av Rune29(+1) Lenke til kommentar
Graff Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Den ene vasker dassen til ordføreren og den andre tørker opp spy? hehe, neida...just kidding Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hehe. Her vaskes det ingen dasser nei Kaktuz: er sosialen i rådhuset også? Da kan det bli mye action Er visst det, bynner som sagt på mandag, skal hjelpe til en annen avdeling på jobb i ferieavviklinga, så det kan bli en morsom sommer Vi har et par som har resepsjon på hotell, å de vasker dasser ;x Heldig du! Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Ikke mange dagene igjen Og kom plutselig til å tenke på Y.M.C.A ... Endret 7. juni 2009 av Rune29(+1) Lenke til kommentar
msorli Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Y.M.C.A, hva er det? Dette er Y.M.C.A! Enjoy Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Må du også vaske dass på slutten av vakta? Jeg sitter i resepsjon på rådhuset fra mandagen, skal bli kos å kaste ut narkiser hele dagen! Utfordring: Finn "fy - ordet". Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) narkiser Får jeg en rød R nå eller setningen "Kaste ut narkiser hele dagen" Endret 7. juni 2009 av Rune29(+1) Lenke til kommentar
Graff Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Vil påstå at det er to fy-ord: kaste og narkiser Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ihvertfall n - ordet. Ikke bra, ikke bra! Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Hmm... ble med ett litt betenkt. Da Politiet var på utsida her i går kveld og hentet en fyr som ikke var direkte edru, høre jeg han ene (politimannen) sa "Kom her ditt jævla fyllesvin"... Klødde meg litt i pæra da ... Endret 7. juni 2009 av Rune29(+1) Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Kan jeg låne boka Endret 7. juni 2009 av Rune29(+1) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå