OscarMike1 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Fikk følelsen av at vår eksamen var litt mer rotete og "lurt" satt opp enn eksamensoppgavene vi har fått.. mer argumentering og. Så plundret litt med å holde tunga rett i munnen. Men det gikk greit, satser på en B. Enig i dette. Samtidig er jeg glad vi ikke fikk f.eks øvelseskjøring, slik de fikk i fjor (?). Sånn sett er jeg ganske fornøyd med oppgavene. Satser også på en B. Forvaltningsretten ser jeg også på som grei, men det avhenger en god del av oppgavene. De mest omfattende skadeserstatningoppgavene ser jeg helst at vi slipper. Synes det er vanskelig å sette opp oppgaven godt når det blir for mange involverte. Men ellers tror jeg at jeg har god kontroll på lovene. Lykke til i morgen! Du og! Ahahahahahahahaha ... Gleder meg til det kanskje er min tur Er det ikke gjeldende praksis at de eldre gir buksevann til de yngre? Du kan i så fall slappe helt av Og GU3 - jeg har hørt at det ikke er noen eksamen, og bare praktiske oppgaver jeg? har jeg blitt feilinformert? Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er det ikke gjeldende praksis at de eldre gir buksevann til de yngre? Du kan i så fall slappe helt av En Gu1 student som gir en GU3 student buksevann mener du? ... hmm... liker tanken. Minner meg litt om skoledagene i min ungdom Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 .. og der var GU1 ferdig for min del. Avsluttet førsteåret med å naile eksamen i forvaltning / spesielle juridiske emner. Blir nesten skuffet om jeg "bare" får en B :-) Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Blir GU2 et "jobbår" med ferie på vanlig måte eller sommerferie som på skolen? Lenke til kommentar
kanikas Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Noen som vet hvordan bassenget er i Kristiansand? 12,5 eller 25 meter? Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Noen som vet hvordan bassenget er i Kristiansand? 12,5 eller 25 meter? Vel. Har sjekket med en kompis som har sittet ett år i vaktbua der nede, og han mener at det er 25 meter. Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Blir GU2 et "jobbår" med ferie på vanlig måte eller sommerferie som på skolen? Slik jeg forstod det av praksisansvarlig hos meg så fikk vi jule og påskeferie. Ellers skulle vi gå i vanlig turnus med praksisveilederen vår tror jeg. Lenke til kommentar
frgmnt Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 .. og der var GU1 ferdig for min del. Avsluttet førsteåret med å naile eksamen i forvaltning / spesielle juridiske emner. Blir nesten skuffet om jeg "bare" får en B :-) Du dropper sosiologien? Jeg er svært usikker på svaret på spørsmål 11. Jeg har nemlig skrevet noe som kun én annen jeg vet om har skrevet, og jeg finner ikke ut hva som er riktig. Men det trenger vi ikke diskutere her. Ellers gikk det uansett bra, og jeg er glad for å være ferdig med to av tre! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Studert tidligere, så fikk fritak for sosiologien. Helt ok Men skal en tur innom å levere en bok + veksle noen ord med søkerne. Må passe litt på vettu.. Lenke til kommentar
politistudent Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Blir GU2 et "jobbår" med ferie på vanlig måte eller sommerferie som på skolen? Vanlig jobbår i et skoleår, så feriene er det samme som alle andre. Fri på helligdager, fri juleferien og påskeferien. Høst- og vinterferie får ikke høgskole/universitetsstudenter. Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Vil ikke bli noe problem for meg da med andre ord, som har "ferie" for første gang på 12 år Lenke til kommentar
Graff Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ang ryggsvømmingen; svømmer dere med hodet lendt litt bakover, eller litt forover, slik at man kan se fotbevegelsene? Har en tendens til å få litt for store mengder vann rennende innover nesen, gjerne etter 5-10 m. Dette er ubehagelig, og fører ofte til at jeg svømmer tilbake og starter på nytt. Noen som har tips ang ryggsvømmingen? Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ang ryggsvømmingen; svømmer dere med hodet lendt litt bakover, eller litt forover, slik at man kan se fotbevegelsene?Har en tendens til å få litt for store mengder vann rennende innover nesen, gjerne etter 5-10 m. Dette er ubehagelig, og fører ofte til at jeg svømmer tilbake og starter på nytt. Noen som har tips ang ryggsvømmingen? Opp med brystet og vipp hodet litt lenger i svømmeretningen. Er i hvertfall slik jeg gjør det Men nå skal det sies at jeg er alt annet enn en mester Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Ang ryggsvømmingen; svømmer dere med hodet lendt litt bakover, eller litt forover, slik at man kan se fotbevegelsene?Har en tendens til å få litt for store mengder vann rennende innover nesen, gjerne etter 5-10 m. Dette er ubehagelig, og fører ofte til at jeg svømmer tilbake og starter på nytt. Noen som har tips ang ryggsvømmingen? Problemet ditt er at du ikke har lært å holde vannet ute av nesen, det kommer før å lære seg å svømme. Man du blir aldri trygg i vannet så lenge du ikke klarer å holde vannet ute. Lenke til kommentar
politistudent Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Ang ryggsvømmingen; svømmer dere med hodet lendt litt bakover, eller litt forover, slik at man kan se fotbevegelsene?Har en tendens til å få litt for store mengder vann rennende innover nesen, gjerne etter 5-10 m. Dette er ubehagelig, og fører ofte til at jeg svømmer tilbake og starter på nytt. Noen som har tips ang ryggsvømmingen? Hodet bakover mot svømmeretningen, ikke mot føttene dine. Hold nesa over vann. Trekk pusten med munnen, og pust ut med nesa. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Som jeg sa tidligere, youtube kan lære deg alt fra svømming til slakting. Det er lettere å lære av å se på enn å lese tekst ) Backstroke --> http://www.youtube.com/watch?v=-LXYLDGAGW8 Ikke la deg distrahere av den russiske bassengstandarden l0l Graff snakka noe om å snu tidligere(?) http://www.youtube.com/watch?v=gJp1M2pP6rU Endret 23. mai 2009 av Kaktuz Lenke til kommentar
drune Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Som jeg sa tidligere, youtube kan lære deg alt fra svømming til slakting.Det er lettere å lære av å se på enn å lese tekst ) Backstroke --> http://www.youtube.com/watch?v=-LXYLDGAGW8 Tja. De videoene du viser til kan du ikke bruke til opptaket da man skul bruke slyngbenspark og hendene skal være under overflaten (På de siste 25 meterne). Endret 23. mai 2009 av Milfern Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Backstroke --> http://www.youtube.com/watch?v=-LXYLDGAGW8 Skal ikke armene være under vann under ryggsvømmingen? Lenke til kommentar
politistudent Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 armene skal ikke over vannflaten på ryggsvømmingen. Lenke til kommentar
Glava Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hei lurer på en ting... Når en har unnagjort de 75 meterene på bryst og skal til og gå over på rygg, når en snur i veggen. kan en da sparke fra så en kommer lengst mulig? Eller er det slik at en skal stoppe opp for så og svømme bokstavlig talt hele lengden med slynge spark? ga dette noe mening for dere??? om ikke kan eg prøve og forklare det bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå