Bilbergeren Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Omg! Fikk en liten konvolutt fra phs i dag ! Jeg trodde liten betydde avslag, da var gleden stor når det sto jeg var innkalt etter nærmest å ha ødelagt inneholdet i dn ;P Suksess!=) Da blir dt Oslo 03.06.09 kl 1300 på meg! *litt happy nu* var det jeg sa, postguden vet alt. Grattis Snøft... hater å ha rett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Eg har jobba som vekter i 2år, det må no vere tillatt som deltids jobb? Det tviler jeg veldig sterkt på. Da vil du komme i en slags identitetskonflikt, og det er vel det de helst ønsker å unngå. Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er det noen her som vet sånn ca hvor lang opptaksdagen er? Bare vurderer om jeg skal ombooke til to netter i stedet for 1 Er ferdig på noen timer. I oslo ifjor starta vi med dykkeprøven før vi gikk over på svømming i pulje på 4 og 4. Når alle var ferdige gikk vi i samla flokk til elixia hvor vi ble delt i puljer på 3. Her ble det foretatt lengde, benk og hangups. Deretter dro vi dukka før vi avslutta med løpetesten. Igjen på pulje på 4 og 4. Det hele var vel unnagjort på 3-4 timer om jeg ikke husker feil. Så kommer vel intervjuet dagen etter som er unnagjort på ca 20 min. Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Må bare takke for svaret Da tenker jeg bilen blir mitt bosted etter testen. Klarer jeg den, så gidder jeg nok å kjøre nedover på morgenen igjen. Bare 2,5 time i bilen Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Eg har jobba som vekter i 2år, det må no vere tillatt som deltids jobb? Det tviler jeg veldig sterkt på. Da vil du komme i en slags identitetskonflikt, og det er vel det de helst ønsker å unngå. Jo, det er lov i GU1 og GU3. Som nevnt er det flere i klassen min som jobber deltid i ymse vekterfirma. I GU2 kommer det helt an på. Mulig man kan jobbe i et annet distrikt enn der man har praksis, men ikke stol helt på meg med den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Eg har jobba som vekter i 2år, det må no vere tillatt som deltids jobb? Det tviler jeg veldig sterkt på. Da vil du komme i en slags identitetskonflikt, og det er vel det de helst ønsker å unngå. Jo, det er lov i GU1 og GU3. Som nevnt er det flere i klassen min som jobber deltid i ymse vekterfirma. I GU2 kommer det helt an på. Mulig man kan jobbe i et annet distrikt enn der man har praksis, men ikke stol helt på meg med den. Ja, mente i andreåret da jeg skrev, men fikk ikke det helt frem. Lenke til kommentar
Graff Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Har tatt meg bryet med å bla tilbake i tråden her, og der bekrefter Politistudent at man kan jobbe som vekter i GU2 også, men at det kommer helt ann på politimesteren om man får det. Kan også ta med at vektere som leker politi er noe av det som provoserer meg mest her i verden! Endret 4. mai 2009 av Graff Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kan også ta med at vektere som leker politi er noe av det som provoserer meg mest her i verden! Enig! Hvorfor kan de ikke heller prøve å få den ekte utdannelsen? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) ... Endret 24. juli 2009 av Teh WolF Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) "Politi er de som ikke bestod vekterkurset" - Scan kontroll Ahahahahaha! DEN var ny Normalt er det vel noe ala De som er vektere, dumpet på politiskolen De som jobber i biltilsynet hadde en vanskelig barndom, kom ikke inn på politihøgskolen og strøk på vekterkurset, og har derfor hevnlysten godt plantet i bakken Haha Endret 4. mai 2009 av Rune29(+1) Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 finnes mange uærlige folk, og endel av dei kjem seg desverre inn i vekterbransjen. Men vi er uansett avhengi av vektere i samfunnet da politiet ikkje egnes til å sjekke dører Vekterjobb er perfekt studentjobb. god lønn, fint med tillegg, gode referanser og gode erfaringar om en har gjort jobben skikkelig. Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vil bare si at det jeg skrev ikke var myntet på noen spesielle. Er som du sier, ærlige og uærlige folk i alle bransjer, og vektere er nødvendig. Men ikke de som selv tror de står over politiet på maktstigen. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 hehe, er nokre som er vel macho i tryne. Det er heldigvis stortsett kun i storbyer etter mi erfaring. mindreplasser så er ikkje det så lett å sleppe unna med det. Lenke til kommentar
Graff Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja, noen må ta drittjobbene også...som å stå dørvakt utenfor div steder Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hehe. De har litt å stri med når jeg er der i hvertfall Neida. Er snill gutt. Godt vi har vektere også. Absolutt. Ute til lunsj: Nammenam Godt å se at media har nyttige ting å bruke tiden på Endret 4. mai 2009 av Rune29(+1) Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) ... Endret 24. juli 2009 av Teh WolF Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Haha, den fant veien hit ja Bare måtte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hehe. De har litt å stri med når jeg er der i hvertfall Neida. Er snill gutt. Godt vi har vektere også. Absolutt. Ute til lunsj: Nammenam Godt å se at media har nyttige ting å bruke tiden på Hahahaha, da får jeg vel kjøre en omvendt en og si at det er godt politiet har nyttige ting å bruke tiden på. Noen folk er altså bare helt fantastisk herlige Edit: Må forresten legge til at jeg synes hele vekter-greien blir fryktelig mainstream. Det er ikke noe galt med det liksom, bare kommer ikke til å gjøre det selv med mindre det blir en eller annen krise. Endret 4. mai 2009 av Slettet+432 Lenke til kommentar
Graff Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) At det finnes vektere som leker politi er det absolutt noe galt med. Jeg vil kalle det et samfunnsproblem hvis dette utvikler seg videre. Samtidig vil jeg tilføye at det er mange ganger dørvakter og vektere har kommet politiet til unnsetning, og nærmest reddet livet deres. Så at de har sin verdi i så måte stemmer. Men dette blir off-topic, tror vi skal slutte å "spame" ned tråden til politistudent med ikke-saklig phs stoff. Endret 4. mai 2009 av Graff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå