Gå til innhold

Politi - for de som vurderer å søke politihøgskolen.

Anbefalte innlegg

Får håpe den kommande regjeringa får til noke bra noke i sin periode ;) fikser bedre lønn til politiet og gir dei rammer som gjer at dei får gjort noke med dei kriminelle avskumma =)

Noken som veit om når en har vitna i ein straffe sak, får ein vite kva straff personen en vitna mot får?

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men politietaten har jo så dårlig råd og jo yngre man er jo lenger kan man jo jobbe før man blir pensjonert haha XP

Vel. Omtrent som i det private næringslivet da :p

Som sagt så blir vi eldre fort pensjonister, og da har vi gjort vår nytte, og blir bare slengt inn i et skap der vi kan stå inntil noen finner oss under ei opprydning :p

Haha! Off-topic: Men var en nyhet på dagbladet tror jeg for en stund siden om en dame som hadde vært savnet i ti år eller noe. Så skulle den late dattera endelig rydde opp i huset hennes for å få solgt det og under en hau av skrap på soverommet fant hun morens skjellet!!!! Stakkars dama hadde fått et illebefinnende på soverommet og falt i sitt eget rot :p

Edit: Fant den: http://www.dagbladet.no/2009/03/28/nyheter...savnet/5505002/

Endret av Chaalex
Lenke til kommentar
Noken som veit om når en har vitna i ein straffe sak, får ein vite kva straff personen en vitna mot får?

Normaltsett tror jeg ikke det nei. Med mindre det havner i media og du kan se det der.

Rettssaker er vel som hovedregel åpne for offentligheten så tror ikke det er noe i veien for å finne ut av det.

Lenke til kommentar

Omg! Fikk en liten konvolutt fra phs i dag ! Jeg trodde liten betydde avslag, da var gleden stor når det sto jeg var innkalt etter nærmest å ha ødelagt inneholdet i dn ;P Suksess!=) Da blir dt Oslo 03.06.09 kl 1300 på meg!

*litt happy nu*

Lenke til kommentar
Omg! Fikk en liten konvolutt fra phs i dag ! Jeg trodde liten betydde avslag, da var gleden stor når det sto jeg var innkalt etter nærmest å ha ødelagt inneholdet i dn ;P Suksess!=) Da blir dt Oslo 03.06.09 kl 1300 på meg!

*litt happy nu*

Gratulerer!!!!! Bra du ikke rev den helt i filler haha :D

Lenke til kommentar
Grattis :)

Hehe, takker! =) Nå gjenstår hardarbeidet=) Trening for full maskin i 3 uker til ;)

*litt happy nu*

Gratulerer!!!!! Bra du ikke rev den helt i filler haha :D

Det var ikke langt unna jeg gjorde dt, bannet samtidig som jeg rev i dn =P Skulle bare se avslaget og kaste dn i søpla xD

Lenke til kommentar

Enten så står denne tråden stille, eller så går folk berserk på tastaturet og jeg må bruke ei evighet på å pløye igjennom alt sammen :tease: Meen hyggelig å se entusiasmen blomstre!:)

Ellers så ser jeg at folk er veldig kjappe med å melde se opp. Jeg skal opp i Trondheim jeg da, men er systemet slik at det kan bli "fullt", og at jeg dermed må dra til en annen plass eller flytte opptaket til en annen dag?

Lenke til kommentar

*litt happy nu*

var det jeg sa, postguden vet alt. Grattis ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...