Bilbergeren Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jammen gratulerer! Ble glad for å høre det Lenke til kommentar
Tevez88 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Veldig off topic: Men hipp hurra! Jeg har fått meg fast stilling. Gleder meg til å komme ut å jobbe nå i sommer! Ah, så kult! Gratulerer så mye;) Vært artig å følge dg gjennom denne tråden forresten, synd dt snart er slutt. Ahh! Da var dagens svetterunde unnagjort Har funnet et ideellt sted med gress til å måle rundene mine på Hvor mange runder ble dt på deg i dag da, Rune ? Hehe.. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) ... Endret 24. juli 2009 av Teh WolF Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Annenhver Skal trene ute på et gressområde jeg fant, og tenkte også å måle opp "banen". Har til og med gått til innkjøp av hansker så jeg skal slippe å få tredd en grein inn i håndleddet Edit: Rygg på den ene langsiden og bryst på den andre langsiden. Veldig off topic: Men hipp hurra! Jeg har fått meg fast stilling. Gleder meg til å komme ut å jobbe nå i sommer! Ah, så kult! Gratulerer så mye;) Vært artig å følge dg gjennom denne tråden forresten, synd dt snart er slutt. Ahh! Da var dagens svetterunde unnagjort Har funnet et ideellt sted med gress til å måle rundene mine på Hvor mange runder ble dt på deg i dag da, Rune ? Hehe.. Vel. Runder og runder. Ikke helt i form i dag, men har mer eller mindre løpt 7 km :o Endret 24. april 2009 av Rune29(+1) Lenke til kommentar
politistudent Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Blir gøy å gå fra "politistudent" til "politibetjent". Dette har jeg sett fram til veldig lenge. Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hehe. Forstår det godt ja. Håper kanskje vi møtes en gang, vel og merke med deg i en rang over meg selv, men Så det var noen ledige stillinger på www.politijobb.no Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Rune: Klarer moren din 5 pullups? Ikke dårlig! Du vet at man skal begynne hengende med armene helt utstrekt, trekke seg helt opp med haken over, for så å sleppe seg helt ned igjen med armene helt utstrekt, og gjenta? Syntes denne øvelsen er utrolig hard. Tøft at moren din tar 5! Hvor gammel er hun? Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Hehe. Gamla er 53 og gjør det bedre enn meg :s Et lite tankekors og ikke minst drivstoff for viljen min Gamlingen er 52 og klarer 22 :s Edit: Hadde en liten "konkurranse" her i går, og vil vel påstå at jeg ikke akkurat gikk seirende fra det Endret 24. april 2009 av Rune29(+1) Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Hva?? Det tror jeg nesten ikke før jeg får se det! Edit: 22 pullups på gamlefar, altså Endret 24. april 2009 av Tide Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Var vel det jeg sa også. Og jeg så det Gamlingen har hatt hard jobb siden skapelsen omtrent, og er vel ganske likt med gamla For min del har jeg vel stort sett sittet på ræva i alle år Er sånn når man har hatt jobbene jeg har vært innom Edit: Har forøvrig fått ordna det økonomiske, så nå er det bare å bli kalt inn for min del (Jubler litt stille inni meg) Endret 24. april 2009 av Rune29(+1) Lenke til kommentar
Chaalex Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Gratulerer politistudent!!!!!!!!!!!!! Er det lov å spørre hva slags stilling det er? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) ... Endret 24. juli 2009 av Teh WolF Lenke til kommentar
politistudent Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Gratulerer politistudent!!!!!!!!!!!!! Er det lov å spørre hva slags stilling det er? Det er en stilling i ordenstjenesten. I et distrikt ikke altfor langt unna Oslo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Grattis til deg politistudent, det var vel fortjent! Tenker du gleder deg til å komme deg i jobb Rune, foreldrene dine må være galne! Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Rune, foreldrene dine må være galne! Hallo! Jeg er jo laget av noe. Der ser du hvorfor jeg er som jeg er Lenke til kommentar
politistudent Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Grattis til deg politistudent, det var vel fortjent! Tenker du gleder deg til å komme deg i jobb Tusen takk! Gleder meg veldig! Lenke til kommentar
Graff Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Får vi en t-skjorte eller lignende på opptaket der det feks står "opptak PHS 2009? Gratulere med jobb forresten politistudent! Endret 26. april 2009 av Graff Lenke til kommentar
politistudent Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Får vi en t-skjorte eller lignende på opptaket der det feks står "opptak PHS 2009? Gratulere med jobb forresten politistudent! Jo takk Graff! T-skjorter er nok ikke noe som deles ut på opptaket nei. Men skjorter får du ellers nok av når du begynner på skolen. Ahh! Da var dagens svetterunde unnagjort Har funnet et ideellt sted med gress til å måle rundene mine på Er det annenhver ned på mage og rygg? Eller kun mage? Mage og rygg annenhver gang. Så det betyr at på en runde så skal du legge deg ned to ganger. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) ... Endret 24. juli 2009 av Teh WolF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå