Gå til innhold

Politi - for de som vurderer å søke politihøgskolen.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+432

Whaaaaat? Kødder dere nå eller? Eller i hvert fall du, Rune? Jeg håper du i hvert fall tar det opp igjen, du virker som en bra fyr. Hvem vet, kanskje vi ender opp i samme klasse :)

Til unserheld... hvis det virkelig føltes fantastisk så hadde du kanskje valgt feil fra starten av, da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel... Skal absolutt ikke nekte for at lysten er der, men kom tilbake fra London i går, og når jeg åpnet døren så veltet den monsterhaugen med vinduskonvolutter mot meg, så jeg og kofferten gikk over ende. Når jeg switcha på kalkisen og begynte å summere, fant jeg ut noe så enkelt som "Å faen..."

Føler det er rimelig surt at akkurat det skal stoppe meg i denne omgangen, men tror det sikkert er flere med meg som blir forhindret (hvis det kan kalles det) av økonomien.

Men alt kan jo skje, så jeg har ikke satt låsen på lokket enda, men er på god vei.

p.s. Jeg er ikke alright. I'm your worst nightmare :ohmy::p

Atter en edit:

Vil forøvrig dukke opp på opptaksprøvene og gjennomføre de, for da viser jeg litt interesse i hvertfall, og vet hva som venter meg om noen år.

Endret av Rune29(+1)
Lenke til kommentar
Søk og gå gjennom alle leddene, så vet du hva som venter deg. Og får du tilbud om plass, er jeg nesten sikker på hva du kommer til å gjøre :)

Den store konvolutten som stikker opp fra postkassa har en magisk virkning..

Takk for pushet :) Fikk forøvrig et skikkelig slag i trynet i dag. Skrev under arbeidskontrakten dagen før påske, og i dag fikk jeg oppsigelsen pga nedskjæringer :hmm: Så nå ser det ut som jeg får tid til å komme meg i ship-shape mot opptaket, i tillegg til at jeg kan tjene endel mer pæng på mitt eget firma, så alt i alt ser det mer positivt ut i dag enn i går :)

Loffelur: Grattis :)

Lenke til kommentar
Da var min første svømmeøkt over, bedre sent enn aldri!

Har noen spm; Er det lov å svømme med svømmebriller under testen? (vet at det ikke er lov under dykkingen)

Anbefales det å begynne svømmingen med stuping, eller fra kanten? Liker ikke stuping, men vil samtidig ikke være noen pingle. Var det mange som begynte fra kanten når du var på opptak, Politistudent? (eller noen andre)

Og hvilken svømmestil anbefales det? Skal ærlig innrømmet at svømmetekninsk er jeg dårlig, og at bryst er det jeg har svømt mest, av det lille jeg i det hele tatt har svømt de siste årene. :thumbdown:

Forvørig nice liten bolle av en bil ovenfor. Toppfart på 50 km/h eller noe:D Er for miljøvennlige biler, bra politiet tar inkj:)

Hvordan gikk svømmeøkten da, Graff =) ? Føler du dg klar til opptak?

Er nok rusten enda, var noen år siden siste besøk i en svømmehall. Men med flere økter så skal jeg klare det. 7 mil til nærmeste svømmehall, så får satse på kvalitetssvømming i stede for kvantitetssvømming :thumbup: Men med jobb så blir det nok noen økter som faller bort. Er greit å komme på et tidspunkt der man slipper å bruke andre svømmere som rundbøyler også :yes:

Kommer forøvrig til å satse på bryst med fraspark fra bassenkanten. Føles som det riktigste, samt at svømmebrillene ikke detter av slik som ved stuping.

Men for å få en bekreftelse; slyngbenspark er samme teknikk man bruker som når man svømmer bryst?

Endret av Graff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...