Bergch Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei! Er veldig nysgjerrig om vi idrettselever får studiepoeng for 2mx og 3mx. Vi har en rådgiver som har sagt at vi ikke får poeng. Jeg synest dette er veldig bakvendt i og med vi på idrettsfag har NØYAKTIG den samme matten som de har på allmenne og økonomiske fag. I såfall vist rådgiveren vårs har feil. Hvor mange poeng er det snakk om? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Du får selvfølgelig realfagspoeng for 2MX og 3MX. Rådgiveren tar feil. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er ikke allmenn og idrett likestilt med tanke på realfag? (alle fag bortsett fra gym fag) Er nå hvertfall det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Bergch Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) I praksis er almenn og idrett omtrent det samme. Det er noen småfag som er anderledes. Men jeg har lest det svart på hvitt at dersom en tar 2mx og 3mx vil en almenn/økonomisk elev få tildelt 1 + 2 ekstra studiepoeng. Jeg klarer bare ikke få det til å stemme. :s Endret 6. januar 2008 av Bergch Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Du får 0,5 + 1 ekstra realfagspoeng, og 2 fordypningspoeng Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 hvilken linje du tar har ingenting å si. Tar du 2mx så får du poeng uansett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå