Gå til innhold

..kjøpe Dremel på nettet

Anbefalte innlegg

Heisann, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en Dremel kabinetthærper på nettet?

Fant en hos netconnect, men den kosta 1095NOK, noe jeg syntest er litt drøyt.. mener den saken koster runt 8-900 i butikk..

Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, og takk for svar..

Fant følgende på ClasOlson.no:

1.

Multi Pro med mykt grep for bekvem håndtering. Trinnløst justerbar 10.000-33.000 o/min, vibrasjonsfri gange med presisjonskulelagret spindel med lås for enkelt verktøybytte. Motor 230V/125W. Vekt 0,55 kg. Egnet for forming, sliping, polering, gravering og boring/fresing i de fleste materialer. Leveres med 3,2 mm spennhylse, 15 tilbehør og maskin/verktøystativ Pris: 798,-

2.

Dremel Multi Pro 9,6V. Kabelfri modell med trinnløs turtallsjustering 5000-25000 o/min. Med 3,2 mm spennhylse og spindellås. Leveres i koffert medfølgende 9,6V batteripakke, 3 times lader samt 25 tilbehør.

Pris: 998,-

Men vilken av disse egner seg best til casemodding? Ser ut til at den rimeligste er den kraftigste, men den går på nettspenning. Mens den "svakeste" går på batteri..

Tror jeg går for den med batteri.. litt enklere å jobbe med liksom..

Noen som har denne? Er den grei nok?

Er bare så klar: :woot: ..til å hærpe servertoweret mitt :D

Takk!

Lenke til kommentar

Unngå batteriutgaven og kjøpe deg en forlenger slik at du har noe du kan bruke til finarbeid. Jeg har akkurat skjært ut en drage i kabinettet mitt og gravert den på plexiglass. Jeg skal legge ut bilder så snart jeg er klar. det er bare litt tilpassningsbehov igjen så er den perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...