Gå til innhold

Veggfeste til Phillips pfl 32" 5322

Anbefalte innlegg

Hei

Kan noen si meg hvilket veggfeste jeg bør velge til min nye Phillips. På Elkjøp Vinterbro sa de at jeg måtte ha et som kostet 1295..

Jeg mener bestemt at jeg har sett veggfeste på Expert til noen hundelapper.

Noen som kan hjelpe meg? Gi meg et tips på et helt ok veggfeste til en grei pris.

Mvh

Arild

Nesodden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Kan noen si meg hvilket veggfeste jeg bør velge til min nye Phillips. På Elkjøp Vinterbro sa de at jeg måtte ha et som kostet 1295..

Jeg mener bestemt at jeg har sett veggfeste på Expert til noen hundelapper.

Noen som kan hjelpe meg? Gi meg et tips på et helt ok veggfeste til en grei pris.

Mvh

Arild

Nesodden

Om det veggfestet du så kostet noen hundrelapper, og om det kan holde en 15kg's tv på veggen. Så kjøper du det istedenfor den til 1295,-. Jeg så på komplett.no og der selger de tre stykker:

B-Tech Veggfeste for LCD og TFT Tiltbar, m/VESA 75 og 100 brakett koster 199,-, men kan da bare holde en maksimum 21" stor tv. Link.

B-Tech Veggfeste for LCD og TFT Enkelt, m/VESA 75 og 100 brakett koster 198,-, men kan da bare holde en maksimum 21" stor tv. Link.

B-Tech BT8422, Veggfeste for LCD og TFT koster 998,-, men da kan den også holde tv'en din på veggen, uten at den ramler ned. :)Link.

Noe sier meg at mannen på Elkjøp har mer rett enn deg. Men jeg kan ta feil. :)

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt det veggfestet på Elkjøp til 1295,- husker ikke hva det het nå, Men bruker det på min Sharp 37". Det geniale med stativet er at man f.eks enkelt kan skyve tv'n til høyre og venstre for å sentrere tv'n på veggen etter at man kanskje bommet litt på midten av veggen da man skrudde det opp(slik jeg gjorde). Man kan også hekte tv'n enkelt av og på stativet dersom det er noe man trenger å komme til bak tvn. Det vogels stativet du ser på ser ikke ut til å ha disse funksjonene, men holder sikkert tvn på veggen like godt som det de solgte på elkjøp.

Endret av glosi
Lenke til kommentar

Jeg trenger et veggfeste med svingarm til denne TVen..

Jeg så på Expert, de hadde noe dugendes fra Vogel for 32" (200x100), maks 25kg, treleddet svingarm.

De er geniale, siden de kan ligge helt inntil veggen, eller du kan ta den så langt ut du vil (et godt stykke), samt vri den i alle retninger i 15 grader ytterst, og snu den.

Elkjøp sitt alternativ kostet 2400kr.

Så et alternativ fra b-tech på nettet for 1250kr.

Hvis du bare skal feste TVen til veggen kan du godt se på biltema og clas ohlson, de har dette på lager! Koster ikke mange hundrelappene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...