batigoal Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei Kan noen si meg hvilket veggfeste jeg bør velge til min nye Phillips. På Elkjøp Vinterbro sa de at jeg måtte ha et som kostet 1295.. Jeg mener bestemt at jeg har sett veggfeste på Expert til noen hundelapper. Noen som kan hjelpe meg? Gi meg et tips på et helt ok veggfeste til en grei pris. Mvh Arild Nesodden Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei Kan noen si meg hvilket veggfeste jeg bør velge til min nye Phillips. På Elkjøp Vinterbro sa de at jeg måtte ha et som kostet 1295.. Jeg mener bestemt at jeg har sett veggfeste på Expert til noen hundelapper. Noen som kan hjelpe meg? Gi meg et tips på et helt ok veggfeste til en grei pris. Mvh Arild Nesodden Om det veggfestet du så kostet noen hundrelapper, og om det kan holde en 15kg's tv på veggen. Så kjøper du det istedenfor den til 1295,-. Jeg så på komplett.no og der selger de tre stykker: B-Tech Veggfeste for LCD og TFT Tiltbar, m/VESA 75 og 100 brakett koster 199,-, men kan da bare holde en maksimum 21" stor tv. Link. B-Tech Veggfeste for LCD og TFT Enkelt, m/VESA 75 og 100 brakett koster 198,-, men kan da bare holde en maksimum 21" stor tv. Link. B-Tech BT8422, Veggfeste for LCD og TFT koster 998,-, men da kan den også holde tv'en din på veggen, uten at den ramler ned. Link. Noe sier meg at mannen på Elkjøp har mer rett enn deg. Men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
batigoal Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Hva med denne da? Vogels VFW 032 veggfeste for LCD/Plasma 23-32" Den har VESA 200x100, og kan ta 35 kg Link: http://www.yatack.no/product?product_id=333699 Er den bra nok for en 32" Phillips PFL5322? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hva med denne da? Vogels VFW 032 veggfeste for LCD/Plasma 23-32" Den har VESA 200x100, og kan ta 35 kg Link: http://www.yatack.no/product?product_id=333699 Er den bra nok for en 32" Phillips PFL5322? Den bør fungere bra. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Jeg har kjøpt det veggfestet på Elkjøp til 1295,- husker ikke hva det het nå, Men bruker det på min Sharp 37". Det geniale med stativet er at man f.eks enkelt kan skyve tv'n til høyre og venstre for å sentrere tv'n på veggen etter at man kanskje bommet litt på midten av veggen da man skrudde det opp(slik jeg gjorde). Man kan også hekte tv'n enkelt av og på stativet dersom det er noe man trenger å komme til bak tvn. Det vogels stativet du ser på ser ikke ut til å ha disse funksjonene, men holder sikkert tvn på veggen like godt som det de solgte på elkjøp. Endret 5. januar 2008 av glosi Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg trenger et veggfeste med svingarm til denne TVen.. Jeg så på Expert, de hadde noe dugendes fra Vogel for 32" (200x100), maks 25kg, treleddet svingarm. De er geniale, siden de kan ligge helt inntil veggen, eller du kan ta den så langt ut du vil (et godt stykke), samt vri den i alle retninger i 15 grader ytterst, og snu den. Elkjøp sitt alternativ kostet 2400kr. Så et alternativ fra b-tech på nettet for 1250kr. Hvis du bare skal feste TVen til veggen kan du godt se på biltema og clas ohlson, de har dette på lager! Koster ikke mange hundrelappene. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Inc3ption: Da har du mest sannsynlig sett på stativet som er et hakk større. 32" med arm skal koste fra 1295,- ca. 2395,- for large-versjon, altså fra 37" og opp. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det var det eneste de hadde igjen i butikken, men jeg tror det sto 32"-42" på den.. Så antakeligvis litt mer solide saker.. Het Carnivore eller noe, et annet merke enn Expert i alle fall. Hvis Elkjøp har for 32" med arm for 1300 så stikker jeg bort og kjøper en. ^^ Lenke til kommentar
batigoal Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Supert! Takk for mange gode tips! Mvh Arild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå