Øsse Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hadde et GF2PRO kort før og brukte PowerStrip til å stille på gamma og låse frekvensen. Har nå kjøpt meg et Hercules Radeon 9700-kort, avisntallerte detonator-drivere og installerte kortet, samt nyeste Catalyst og Control-Panel. PowerStrip funket ikke skikkelig da, kunne ikke forandre gammaen. Avisntallerte da programmet. Etter litt testing fant jeg ut at jeg ikke trenger PowerStrip for frekvensens skyld, men "Gamma for Spill" funskjonen i kontrollpanelet funker ikke, (I hvertfall ikke i CS). Kan jeg reinstallere PowerStrip og bruke det normalt ? Noen andre alternativ ? Har veldig lyst å kunne stille gammaen kjapt og enkelt. Lenke til kommentar
m`K Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Vil tro at man kan justere gammaen i selveste spillet. Men hvem vet, CS er jo et elendig tidsfordriv spill som er både gammalt og alt. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Vil tro at man kan justere gammaen i selveste spillet.Men hvem vet, CS er jo et elendig tidsfordriv spill som er både gammalt og alt. m`K de skulle hatt ris på rumpen. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det skal da fungere greit å installere Powerstrip på nytt, det fungerer jo med det meste av skjermkort, eventuelt hent ned nyeste versjon først. Hvis jeg forstår deg rett får du ikke høy nok gamme med mindre du stiller utenfra (har samme "problem", men løser det med powerstrip). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå