Gå til innhold

Hva er ditt drømmeband?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmz.

Daniel Gildenlöw (Pain of Salvation) synger som en gud. Dessuten kan han bidra på gitar.

John Petrucci (Dream Theater) er perverst god på gitar. I dette bandet får han dessuten ikke lov å klikke mongo på skalasoloer i hundreoghelvete BPM, så da blir'e bra.

På bass er jeg jammen meg usikker, men jeg tar med meg John Myung fra Dream Theater, jeg. Dyktig kar, og bør dessuten være reeeelativt samspilt med Petrucci etter alle åra i DT. Og det er jo ingen uting.

Steven Wilson (Porcupine Tree) må med på låtskriversiden. Mannen er et geni når det gjelder enkle, fengende melodier. Dessuten kan han klimpre litt tangenter.

Zoltan Czörtz spilte litt med The Flower Kings, og har bidratt i The Tangent. Leken trommis, artige rytmer. Han vil jeg ha med.

Altså:

Vok/(Git): DG

Git: JP

Bass: JM

Key: SW

Tro: ZC

Det er jo tydelig at dette ville blitt prog. Alt Wilson tar i låter som en variant av Porcupine Tree, og med litt DT'sk krydder og ungarsk jazzpreg tror jeg det kunne blitt steinkult.

De kan kalle seg for...hmz..aner ikke. Jeg er ikke så kreativ på navn.

Lenke til kommentar
Band navn: Permafrost

HAHAAHHAHA!

Alrite, mitt band.

Vokalist 1: Kirk Windstein(Crowbar)

Vokalist 2: Mikael Åkerfelt(Opeth, Bloodbath)

Guitar 1: Joseph Duplantier(Gojira)

Guitar 2: Matt Pike(High on fire)

Bass: Martin Mendez(Opeth)

Trommer: Frost(Satyricon, 1349)

Dette hadde rett og slett blitt jævlig tungt. Begge guitaristene kan skrike, så dette ville blitt et jævlig hylekor. Jeg vil hovedsaklig ha Åkerfeldt til å skrike slik han gjør(?)/gjorde i Bloodbath. Doom/Death.

De skal hete Lost Sanity.

Endret av Dr. Jacoby
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...