VolcomStone Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hei ! Eg skal snart gå til innkjøp av ny skjerm som eg skal bruke som andreskjerm på Macbooken min og som førsteskjerm på min stasjonære PC. Det eg treng hjelp til då er å finne ein god KVM-switch av god kvalitet som bør oppfylle ein del av desse kriteria eg har : PS: Veit ikkje forskjellen på diverse staandarar av DVI som DVI-D, DVI-I osv. Veit ikkje om det kan bli problemer ang. dette. Den bør støtte oppløysningar på 1920 x 1200 Den skal ha USB inngangar til 1 stykk mus og tastatur Det bør ikkje vere programvare relaterte problem mellom OS-X og Windows Bør som sagt ikkje koste over 2000 kroner Den bør ha HDCP støtte ? Fjernkontroll er eit stort pluss Helst ekstern straumforsyning ( Ikkje trekke straum frå USB ) Helst lydswitchingSkrik gjerne ut dersom det er noko eg ikkje har tatt med i lista eller dersom det er noko dykk vil opplyse om Takk for hjelpa, Erlend Endret 3. januar 2008 av VolcomStone Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Då har eg gjort litt research og kom fram til to små engelsk review av ein DVI-switch som verkar veldig bra. Link til testane her og her. Eg har ikkje funne nokon som sel denne i Noreg, men det kan vere aktuelt å kjøpe den frå f.eks. Newegg i USA. Her er link til switchen hos produsent. Digital Video, USB 2.0 and Audio Switching at Your Fingertips Package Includes: # 2x1 DVI KVM Switcher # One 5V Power Supply # Two 6ft DVI cables # Two 6ft USB cables # Two Audio cables # User's Manual Note: The 2x1 DVI KVM Switcher is HDCP Pass-Through. Features: #Switches easily between any two DVI computers with USB 2.0 and audio #Maintains highest resolution single link video #Saves time and increase your productivity #Use either PC or Mac USB 2.0 keyboard/mouse #Independent EQ adjustments that compensate #Front panel switching #Parallel remote port (RMT-2 not included) #Supports resolutions up to 1080p, 2K, and 1920 x 1200 #Supports DDWG standards for DVI monitors Specifications: # Video Amplifier Bandwidth: 165 MHz # Input Video Signal: 1.2 volts p-p # Input DDC Signal: 5 volts p-p (TTL) # Single Link Range: 1080p/1920 x 1200 # DVI Connector: DVI-I 29 pin female (digital only) # Audio Connector: mini-phone stereo 3.5mm # USB 2.0 Input Connection: type "B" # USB 2.0 Output Connection: type "A" # Power Supply: 5V DC # Power Consumption: 10 watts (max) # Dimensions: 7"W x 1.25"H x 3"D # Shipping Weight: 3 lbs. Så, va tycks ? Nokon som veit om nokon som sel denne i Noreg, eller veit om andre produkt ? Erlend Endret 4. januar 2008 av VolcomStone Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Ingen som har noko å seie ang. denne switchen ? Har enda ikkje nokon som sel denne i Noreg. Går for denne dersom ingen har andre anbefalingar. Det eg treng hjelp til då blir vel å få den til Noreg... Erlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå