Smirnoff Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er det ikke kanskje på tide å lage en sticky-tråd i dentte forumet med forklaring om dette "4GB RAM-fenomenet". Så ufattelig mange som spør om det samme nesten hver eneste dag. Skulle akkurat til å si det. Er så utrolig lei av dette spørsmålet. Skjønner jo at folk lurer og jeg var sikkert nr 153' her i norge som spurte om det, men allikevel. Det er egentlig ganske enkel informasjon. Kanskje en moderator tar seg tid til det? Simen1? hehe... Det står jo i den stickyen som er der, men dere mente kanskje å lage en egen sticky slik at den er mer synlig? Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Altså, det jeg må gjøre i BIOS er og sette volt til 2.1 ? Ja, men siden jeg antar at hovedkortet ditt er fra dell, så er nok dette dessverre umulig... Ah.. Ok Skal kjøpe nytt hovedkort, ny prossesor og nytt kabinett snart uansett da Endret 17. januar 2008 av Glaurung Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er det ikke kanskje på tide å lage en sticky-tråd i dentte forumet med forklaring om dette "4GB RAM-fenomenet". Så ufattelig mange som spør om det samme nesten hver eneste dag. Skulle akkurat til å si det. Er så utrolig lei av dette spørsmålet. Skjønner jo at folk lurer og jeg var sikkert nr 153' her i norge som spurte om det, men allikevel. Det er egentlig ganske enkel informasjon. Kanskje en moderator tar seg tid til det? Simen1? hehe... Det står jo i den stickyen som er der, men dere mente kanskje å lage en egen sticky slik at den er mer synlig? For det første har jeg inntrykk av at de fleste brukerne ikke leser de samle-trådene med FAQ's, og for det andre står bare delvis forklart der. Spørsmålet er "Jeg har 4 GB RAM. Hvorfor viser Windows bare 3 GB?". Burde opprettet en sticky tråd med topic "4GB RAM - Alt du trenger å vite" elns - så kanskje folk hadde klikket der i stedet for å stille de samme spørsmålene om og om igjen. Skjønt, når man ser på førstesiden av minne-forumet per nå, så er det hele 3 topics som har 4GB i emnetittelen - så folk gidder vel neppe å lese uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå