Gå til innhold

Vil 4GB DDR2 RAM fungere på min pc ?

dreadlord531

Anbefalte innlegg

Er det ikke kanskje på tide å lage en sticky-tråd i dentte forumet med forklaring om dette "4GB RAM-fenomenet". Så ufattelig mange som spør om det samme nesten hver eneste dag.

Skulle akkurat til å si det. Er så utrolig lei av dette spørsmålet. Skjønner jo at folk lurer og jeg var sikkert nr 153' her i norge som spurte om det, men allikevel. Det er egentlig ganske enkel informasjon.

Kanskje en moderator tar seg tid til det? Simen1? hehe...

Det står jo i den stickyen som er der, men dere mente kanskje å lage en egen sticky slik at den er mer synlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså, det jeg må gjøre i BIOS er og sette volt til 2.1 ?

Ja, men siden jeg antar at hovedkortet ditt er fra dell, så er nok dette dessverre umulig...

Ah..

Ok

Skal kjøpe nytt hovedkort, ny prossesor og nytt kabinett snart uansett da :D

Endret av Glaurung
Lenke til kommentar
Er det ikke kanskje på tide å lage en sticky-tråd i dentte forumet med forklaring om dette "4GB RAM-fenomenet". Så ufattelig mange som spør om det samme nesten hver eneste dag.

Skulle akkurat til å si det. Er så utrolig lei av dette spørsmålet. Skjønner jo at folk lurer og jeg var sikkert nr 153' her i norge som spurte om det, men allikevel. Det er egentlig ganske enkel informasjon.

Kanskje en moderator tar seg tid til det? Simen1? hehe...

Det står jo i den stickyen som er der, men dere mente kanskje å lage en egen sticky slik at den er mer synlig?

For det første har jeg inntrykk av at de fleste brukerne ikke leser de samle-trådene med FAQ's, og for det andre står bare delvis forklart der. Spørsmålet er "Jeg har 4 GB RAM. Hvorfor viser Windows bare 3 GB?".

Burde opprettet en sticky tråd med topic "4GB RAM - Alt du trenger å vite" elns - så kanskje folk hadde klikket der i stedet for å stille de samme spørsmålene om og om igjen.

Skjønt, når man ser på førstesiden av minne-forumet per nå, så er det hele 3 topics som har 4GB i emnetittelen - så folk gidder vel neppe å lese uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...