aluxez Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) god bless Don Rosas tegneserier! Nå reiser vi på nytt: kan være denne er altfor lett men vi prøver. skal ha navn på land, og navn på stedet. vent litt.. Endret 20. november 2008 av aluxez Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Når vi først er inne på temaet, så får dette tempelet meg til å tenke på Don Rosas debutserie "Solens Sønn". Men klarer dessverre ikke komme på noe mer navn. Eller, nå kom jeg på en tempelby som jeg lærte om i Age of Empires, som het Tenochtitlan, i Mexico. Kan det være det? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Chichen-itza robert har rett. Tenochitlan var aztekerne sin hovedstad, dette er mayaindianerne sin by. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Dette er Oscarborg i Oslofjorden. Rett sør av grunnstøtt sement :!: Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Riktig, din tur! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 mine innlegg Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Hvor er vi nå? Edit: By og bydel (for viderekommende)? Endret 21. november 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 norge i hvert fall. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 norge i hvert fall. Nix! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Posituren til ørna er typosk fra Romerrike, men jeg ser ikke hvor i Italia det kan være. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Posituren til ørna er typosk fra Romerrike, men jeg ser ikke hvor i Italia det kan være. Jeg forbinder det heller med nazistene, men dette er vel neppe et nazi-monument da. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Også måten mannen går på er jo forbeholdt menn rundt omkring sør-europa eller turister. Siden han ikke har ryggsekk e.l. så velger jeg å tro at det er i en by i sør-europa. Vegetasjonen minner jo også mye om den man finner der. Jeg tipper på Firenze. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Posituren til ørna er typosk fra Romerrike, men jeg ser ikke hvor i Italia det kan være.Jeg forbinder det heller med nazistene, men dette er vel neppe et nazi-monument da. Det er mange ørnestatuer i Tyskland, men de har en annen positur med mere spredte vinger. Dette er en ørn fra romerrike. Fiskestatuer er typisk for katolske land. Endret 21. november 2008 av robertaas Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Dere har vært på riktig spor, men trenger en by? Vi beveger oss 5-6 kvartaler sørover. Endret 21. november 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Må nesten være en del av Roma som jeg ikke kjenner så godt. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 ser ut som renessanse kunst. jeg tipper piza. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Må nesten være en del av Roma som jeg ikke kjenner så godt. Roma er korrekt. Første bilde er fra Piazza Giuseppe Mazzini og det andre fra Piazza dei Quinti. Disse ligger rett nord av den massive festningen Sant’Angelo. I denne bydelen er det ikke så mange turister og er du heldig kan du få oppleve lokale gatemarkeder. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Har faktisk vært på et gatemarked der, mye fake motevarer. Er litt uinspirert for øyeblikket. Fritt frem for den første som poster en ny oppgave! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå