KennethDreyer Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg mente kjente.. allikevel, liten strand til å være landets mest kjente. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Reklamen ser gjerne slik ut, og viser ikke hvor liten selve stranden er. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Kan du fortelle oss om det er en øy eller fastland?Dette er på en øy. Lenke til kommentar
don_Vito Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Da tipper jeg Malta. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Han ville også vite navnet på stranden, så du mangler strandnavn don_vito xD Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Er det Malta som er riktig da? Kan det da isåfall være golden bay eller paradise bay? Sistnevnte navnet finner vi da overalt i verden og det er også en film fra 1965 som heter det! Endret 7. november 2008 av Cypherus Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Har vært i paradise Bay i et annet land, men det het ikke denne. Navnet er riktignok i samme sjanger og filmen er fra 1980. Hva er det mest "paradisiske" navnet dere kan komme på for et sted man kan bade? Endret 7. november 2008 av robertaas Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Da må det være Blue Lagon! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Da må det være Blue Lagon! Riktig, Maltas Blue Lagoon. Din tur! Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du har jammen meg rett i at navnet Blue Lagon er et veldig eksotisk navn! Er vel heller ingen tvil om at det er mange steder som heter det : ) Her er mitt bidrag: Her har jeg vært mange ganger og jeg synes det er et fantastisk sted! De som har vært på dette stedet hvor denne stranden hører til vil garantert kjenne den igjen. Jeg vil ha navnet på stranden! Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er nok ikke det nei! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Da vil jeg be om et klarere bilde hvor man kan se at det ikke er det. Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Et klarer bilde hvor man kan se at det ikke er Gradac? utifra bildene jeg finner fra Gradac så er det ingen av de som har et bygg lignende det du ser der! Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Her er et nærmere bilde av det bygget dere ser på bildet og et nærmere bilde av selve stranden, som faktisk ble tatt på juleaften (så da fikk dere jo enda et hint). Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nei, det er ikke Bondi.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Men det er Austraia? (Surfebrett og engelsk språl...) Endret 8. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Tenkte Australia siden han bor der også OT. Studerer i Brisbane eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå