bruno99 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Har vært på endel akvarier merker jeg, alle storbyer skal jo ha det det nå... Kan bli litt for mye av det gode Neste: Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Dette er jeg 99% sikker på er Manchester. England, England, England......God Save the Queen..... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Virker som at du har peiling på England selv om dette ikke var den vanskligste. Info om Manchester (prøver å følge tipset om å legge ut litt informasjon også) Byen med forsteder er Englands 3 største tettsted med rundt 2,5 millioner innbyggere. Byen er kjent som en industriby, men har du siste årene tatt mer og mer over som en finansiel storby også internernasjonalt... Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 England kunne vært mitt andre hjemland. Kan kalles Anglofil. Uten å være så veldig interessert i fotball (går det da :!: ) Her er en ny. Hvor? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har du også en annen vinkel? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har du også en annen vinkel? Det skal bli..... Legger til et oversiktbilde også. Nå bør det være enklere! (?) Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Plymouth Korrekt.!! Plymouth er en by i grevskapet Devon i det sørlige England. Det er en marineby med base for Royal Navy (den største). Byen er også base for Princess Yachts. Kjør på med en ny...... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ser ut til å være i nærheten av middelhavet.. Kroatia? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Landskapet minner mye om det som ligger rundt middelhavet. I høyre hjørne finnes det en tistel (syrisk tistel – tror jeg) og de finnes det mange av ved middelhavet. Der jeg har sett mest av dem er i Hellas. I tillegg tror jeg parasollene er fra iskremleverandøren Wall´s som jeg har sett i både Hellas, Tyrkia og Italia. Så har vi den blå kiosken som kan være Nestlé (litt vanskelig å se) som igjen er over alt i verden. Så konklusjonen er at et nytt bilde hadde vært bra. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ikke Kroatia eller Hellas. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Dette er landets mest kjente strand og det kan bli temmelig tett med folk der. Må nok kreve navnet på stranda også og ikke bare land. Endret 5. november 2008 av robertaas Lenke til kommentar
MPC Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Plage de la Croisette stranden i frankrike? Endret 5. november 2008 av MPC Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kjent strand ved Middelhavet? Sunny Beach i Bulgaria? Sikkert bort i natten, men må bare prøve meg... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Plage de la Croisette stranden i frankrike? Nei, det er ikke stranden midt i Cannes eller Sunny Beach. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 k xD blei lurt pga du kalte bildet cannes2 xD Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 k xD blei lurt pga du kalte bildet cannes2 xD Hehe, alltid noen som går på den. Kan si at det er flere kjente steder å bade rundtom i verden som har samme navn. En av dem går også igjen i en filmtittel. Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Ser egentlig ganske liten ut til å være landets største.. var du i en avkrok? Kan det være Ibiza eller Mallorca? Kan du fortelle oss om det er en øy eller fastland? Endret 5. november 2008 av Cypherus Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Ser egentlig ganske liten ut til å være landets største..Hvor sa jeg at det var landets største? Ikke Ibiza eller Mallorca. Endret 5. november 2008 av robertaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå