SirEmanon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Torrevieja Angående pensjonister, så kunne dette vært rett, men den gang ei..... Javel ja, men da prøver jeg med Benidorm. Gir deg denne (under tvil). Men plassen er El Albir på Costa Blanca i Spania. Ca 7 km fra Benidorm. Dette er et område som ”oversvømmes” av norske pensjonister (i lag med Torrevieja). Her finnes også den norske sjømannskirke. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gir deg denne (under tvil). Men plassen er El Albir på Costa Blanca i Spania. Ca 7 km fra Benidorm. Dette er et område som ”oversvømmes” av norske pensjonister (i lag med Torrevieja). Her finnes også den norske sjømannskirke. OK, takk for den. Nå skal vi lengre nord, og vi skal frem til byen. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Stockholm... Tenkte akkurat det samme... Gamla Stan for å være mer presis. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nei det er feil, men det er vel ikke så veldig langt fra. Rett kontinent Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nei det er feil, men det er vel ikke så veldig langt fra. Rett kontinent Hmf... Praha? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Feil igjen=) Nytt bilde. Endret 2. oktober 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det der er Riga ja. Tok et bilde like det første fra hotellrommet mitt. Albir hadde jeg jo også vært i, men er altfor treg til å kjenne meg igjen for tiden. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jepp, Riga er korrekt=) bruno99, you're up! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Okei, denne er antagelig veldig enkel... Aner ikke hvorfor ikke bildet vises, dere for trykke på det :-/ Det var bedre Endret 3. oktober 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vises ikke fordi den er bmp. Lagre helst fotografier som jpg, det tar minst plass. Lenke til kommentar
Bjek Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Okei, denne er antagelig veldig enkel... Aner ikke hvorfor ikke bildet vises, dere for trykke på det :-/ Det var bedre Milano? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Litt vanskelig å se hvilke sted dette er, men husene er av en europeisk art. Kirkespiret i bakgrunnen minner mye om et jeg la merke til i Grenoble på min Eurotur i sommer. Fjellene virker litt mindre en det jeg husker. Muligens det er vinkelen på bilde som gjør det. Så jeg satser derfor på Grenoble. (?) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Fryktet at denne ble tatt lett ja Neste Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg vil mene at denne er enkel. Hvilken by/lansby er dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå