bruno99 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Der må jeg si jeg hadde griseflaks, jeg så riktignok at det kunne være et sted på "øya", og jeg vet jo Edinburg har mye flott arkitektur. Regner med at denne går lett, forøvrig en by jeg har vært i, og som jeg likte svært godt! Endret 11. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dette vet jeg hvor er, men nå vil jeg gi andre muligheten til å finne det ut. Kan gi et lite tips. Jeg tror broa i bakgrunnen er konstruert av Eifel (samme mann som konstruerte Eifeltårnet). Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Porto. Har vært flere ganger i landet, men aldri så langt nord. Landet er undervurdert som reisemål. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Porto. Har vært flere ganger i landet, men aldri så langt nord. Landet er undervurdert som reisemål. Riktig. Syntes du den er undervurdert som reisemål? Er mange som reiser til Portuga, men kanskje ikke de samme tursitene som reiser til Spania. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 En lett en. Var forsåvidt også innom her i høst. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Riktig. Brussels Airlines har forresten av og til tilbud på eksotiske reisemål. Lenke til kommentar
Opalkev Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Får vel finne et bilde jeg da Er faktisk i dette landet akkurat nå, så passer vel bra å ta et bilde herfra. Er foresten veldig flott her nå sol og sommer - bilde er forresten tatt i vinterstid Kanskje litt vanskelig hvis man ikke her vært her før, men hvis man har det så tror jeg det er veldig lett Får komme med noen fler hint hvis det er for vanskelig. Endret 11. januar 2008 av Opalkev Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er foresten veldig flott her nå sol og sommer - bilde er forresten tatt i vinterstid Siden du sier dette så er det altså ikke vinter der nå. Og med fjellene bak må det være New Zealand eller Chile. -tårnet i forgrunnen finner man uansett kun i Santiago. Lenke til kommentar
Opalkev Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Robertaas, det er helt riktig. Torre Entel i Santiago, Chile. Kan trygt si at du har geografikunskapene på plass! Your turn:) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) En godbit fra ett av mine favorittland. Elven har samme navn som steinsorten. Regnes som en halvedelsten. Det er helt surrealistisk å vasse i denne elven, det føles som å gå på et digert foto av måneoverflaten. Endret 12. januar 2008 av robertaas Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Caracas, Venezuela. Finner ikke noe norsk navn på stenen, da. Heter den kanskje jasper på norsk også? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Full score, imponert. Er dere noengang i sørlige Venezuela så er et besøk til denne elven et must. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvor vakker denne bygningen er kan vel diskuteres, selv om den viser seg fra sin bedre side på dette bildet. Lenke til kommentar
Opalkev Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Denne bygningen ligger vel i Birmingham? Så er i alle fall landet: England & hovedstaden London Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Denne bygningen ligger vel i Birmingham? Så er i alle fall landet: England & hovedstaden London Det er helt riktig. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva slags bygning er det? Flueøyemuseum? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva slags bygning er det? Flueøyemuseum? Ja, det kan vel minne litt om flueøyne men dette bygget kalles Selfridges, og er et butikksenter. Fasaden består av 15 000 aluminiumsskiver. Lenke til kommentar
Opalkev Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Får jeg komme med et bilde jeg da Synes det er veldig fint i den byen her. Var her i sommer og da var det alltid noe å se på. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Ren Gjetting her: Zagreb Kroatia:s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå