SirEmanon Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Nicosia? Bommmmm... Nicosia er ikke en havneby.. Edit: Tips 2, Offisielt språk er Portugisisk Endret 16. september 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Luanda? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Praia, Kapp Verde, var det bra der? Ble forvirret av engelsk navn på robåt. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Praia, Kapp Verde, var det bra der? Ble forvirret av engelsk navn på robåt. Yes. Det engelske navnet la ikke jeg merke til før nå. Og jeg har ikke vært der, men kunne tenkt meg en tur..... Din tur Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvorhar jeg vært nå da? Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvorhar jeg vært nå da? du har nok vert på en øy. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Klarer du ikke få mere informasjon ut av bildet? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvorhar jeg vært nå da? du har nok vert på en øy. Er du sikker på at det er en øy ? Jaha.. vi får begynne å tippe litt. Ser ut som om det kan være i Stillehavet (kan også være Indiahavet). Det finnes i alle fall slike båter der (Asia/Oseania). Tipper derfor en plass på/i Fiji. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Et tilsynelatende idyllisk sted, i hvert fall - skulle gjerne tilbrangt en langweekend der. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Tipper derfor en plass på/i Fiji. Får gi deg den. Det er Beachcomber island i Fiji, beste partystedet mellom Hawaii og Auckland. Lett å komme dit fra Nadi flyplass som man ofte mellomlander på på vei over Stillehavet. Øya er veldrevet og alt fungerer. Bruker å være helt fullbooket og mange jeg snakket med hadde vært der mange ganger..... og klaget over at det var umulig å få plass til nyttårsfeiringen. Se filmen hos Youtube Din tur! Endret 17. september 2008 av robertaas Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tipper derfor en plass på/i Fiji. Får gi deg den. Det er Beachcomber island i Fiji, beste partystedet mellom Hawaii og Auckland. Lett å komme dit fra Nadi flyplass som man ofte mellomlander på på vei over Stillehavet. Øya er veldrevet og alt fungerer. Bruker å være helt fullbooket og mange jeg snakket med hadde vært der mange ganger..... og klaget over at det var umulig å få plass til nyttårsfeiringen. Se filmen hos Youtube Din tur! Veit nok hvor jeg skal til sommer'n Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Sommer? Reis heller dit når det er vinter i Norge. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Må tippe lotto i helgen. Hadde utrolig flaks med tippingen her, så fortsetter denne flaksen drar jeg i land storgevinsten til helgen. Men hvilken himmelsk og herlig by skal vi nå? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Kunne minnet litt om Købehavn...? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kunne minnet litt om Købehavn...? Det minner bare ikke. Det er.......dejlige by..... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Starter litt vanskelig. Er klar over at det er vanskelig å se noe særlig på dette bildet, men legger ut nytt bilde dersom man skulle være helt ute på viddene. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Byen har rundt 300.000 innbyggere Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 hmm...Marbella? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Marbela er da ikke så stor og byen ser mer italiensk ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå