ervakova Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 I hvilken hovedstad befinner vi oss nå??? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Er det et ekte bilde eller en fremtidsvisjon? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Er det et ekte bilde eller en fremtidsvisjon? Etter å ha undersøkt litt har jeg funnet ut at dette er nok en fremtidsvisjon så dermed kan vi bare annulere denne oppgaven... Ny oppgave kommer straks... Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kan det være vannpalasset i Udaipur. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kan det være vannpalasset i Udaipur. Udaipur eller Indias Venezia er helt korrekt Next please!!! Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Denne bør være enkel. Hvor? Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kan det være vannpalasset i Udaipur. I all verden. Åssen veit folk sånt? Jeg har ikke engang hørt om stedet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kan det være vannpalasset i Udaipur.I all verden. Åssen veit folk sånt? Jeg har ikke engang hørt om stedet.Hva annet skulle man liksom besøke når man er i Udaipur? Polarbaser er derimot ikke min sterke side. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Svalbard? evt. Island Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Svalbard? evt. Island Nix. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Sikkert en av basene på sydpolen og dem kryr det av. Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Sikkert en av basene på sydpolen og dem kryr det av. Tja, det er vel for lite is til å være Antarktis vil jeg tro. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Trodde denne skulle være enkel...... Legger ut bilder fra en annen vinkel. Hjelper det? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Kanskje på tide med et lite hint?? Kanskje et forskringssenter på Komodo-øya Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Trodde at denne skulle være enkel. To nye bilder kan muligens hjelpe? Gjør det litt enkelt med tips: Kongerike og styres av sosialdemokrater. Endret 9. september 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Dovrefjell? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Dovrefjell? Ikke dovre. Tips 2: Det finnes i alle fall en vulkan her...... Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jan Mayen da????? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jan Mayen da????? At last........ Jan Mayen er en del av Norge, og er ikke et bi-land slik som områdene i antarktis. På øya finnes den nordligste aktive vulkanen i verden. Se også: http://www.jan-mayen.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå