eivind1972 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ikke Hellas. Kan si dette stedet ikke har en tilfeldig form. Det er vel en lagune. Det forbinder jeg med Stillehavet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Her burde formasjonen være enda klarere. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fjellformasjon og farge, samt mye koraller gjør at jeg tipper at det ligger ved Rødehavet et sted. Stemmer det? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Skivebom. Har ikke sett noen slike formasjoner ved rødehavet. Stedet er faktisk ganske kjent. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Kan det kanskje være snakk om Azorene, mener å huske at jeg har sett noe lignende der?? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Absolutt ikke dumt gjettet, man har lignende formasjoner på Azorene, men der er det ikke korallrev og like hvite strender. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Den var ikke lett du Ser dog ut som første banen på FarCry Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Absolutt ikke dumt gjettet, man har lignende formasjoner på Azorene, men der er det ikke korallrev og like hvite strender. Kombinasjonen korallrev og hvite strrender er vel ikke akkurat uvanlig. Jeg vil i hvertfall tro vi må nærmere ekvator. Muligens de karibiske øyer (men de er det jo mange av). Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Kombinasjonen korallrev og hvite strrender er vel ikke akkurat uvanlig. Jeg vil i hvertfall tro vi må nærmere ekvator. Muligens de karibiske øyer (men de er det jo mange av).Her er det noe mer enn kun korallrev og hvite strender. Noe som man også finner mye av på Azorene, men heller lite av i Karribien. Må jeg legge ut en enda klarere bilde for at folk skal se hva det er? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Gjerne et bilde til Robertaas...... Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Maldivene! Endret 5. september 2008 av Jethrotulling Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Burde være ett hakk lettere å gjenkjenne formasjonen her... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Maldivene! Der er det mye flatere og mindre... og feil sjø. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ahaaa......ser noe frodigere ut på det siste bilde. Kan det være Hawaii? Muligens Hanauma Bay? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Riktig, det er selvsagt en gammel vulkan. Kombinert med koraller og hvite strender så må vi være på Hawaii. Et besøk i Hanauma Bay er et must om man er på Oahu, men det gjør litt vondt å se alle som har gått på korallene her. Din tur! Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Riktig, det er selvsagt en gammel vulkan. Kombinert med koraller og hvite strender så må vi være på Hawaii. Et besøk i Hanauma Bay er et must om man er på Oahu, men det gjør litt vondt å se alle som har gått på korallene her. Din tur! Jeg forsto det som at det IKKE var i Stillehavet? Spurte om det, men fikk ikke svar. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg forsto det som at det IKKE var i Stillehavet? Spurte om det, men fikk ikke svar. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Vi prøver denne. Hvilken by og land? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Dette er nok Panama City Beach i Florida med et Dracula-aktig slott Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Trodde denne skulle bli litt vanskelig, men nei..... Do tok ann..... Gjør klar en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå