robertaas Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Var det ikke på Kaflavik jeg så denne? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Mitt i blinken. Ligger ved flyplassen Kaflavik, Reykjavik på Island. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Ligger ved flyplassen Kaflavik, Reykjavik på Island.Dette er en vanlig antagelse siden det er så få som bor der. Keflavik ligger 53 km fra Reykjavik og Reykjavik har sin egen flyplass. De var forsiktige og ville ha NATO-styrkene så langt unna byen at de slapp eventuelle feilbombinger. Hvor har jeg vært nå da? Og hvilken fuknksjon har dette landemerket? Endret 4. september 2008 av robertaas Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Ligger ved flyplassen Kaflavik, Reykjavik på Island.Dette er en vanlig antagelse siden det er så få som bor der. Keflavik ligger 53 km fra Reykjavik og Reykjavik har sin egen flyplass. De var forsiktige og ville ha NATO-styrkene så langt unna byen at de slapp eventuelle feilbombinger. Hvor har jeg vært nå da? Og hvilken fuknksjon har dette landemerket? Angående Keflarvik, så er denne flyplassen den internasjonale flyplassen på Island. Gardermoen ligger også over 50 km fra Oslo. Kjenner til at den nasjonale flyplassen heter Reykjavik lufthavn (innenlandsflyving) og ligger nesten mitt i byen. Men for at folk og fe skulle vite hvor det var, ble Reykjavik nevnt. Når det gjelder hunden over, så er dette Tirau, New Zealand. Det er et informasjonssenter. Endret 4. september 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Når det gjelder hunden over, så er dette Tirau, New Zealand. Det er et informasjonssenter. Riktig, det er turistinfoen. Hadde håpet på litt vanskeligheter her. Og like ved ligger souvenirshoppen etter samme designidé. Zorb og saueklippekonkurranser er forlystelsene i den byen. Jeg stod over begge... Din tur! Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Tror denne er litt vanskeligere, men det kan hende det er noen som tar den med en gang. Hvilken by og land? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Skal vi til Panama?? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Skal vi til Panama?? Ja,ha...... hvor da? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Skal vi til Panama?? Ja,ha...... hvor da? Panama city..... Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Panama city..... Det er korrekt. The French memorial in Casco Viejo (Plaza de Francia) i Panama City. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Noen som vet hvilken by dette er??? . . Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Cartagena. Yepp, en havneby nordvest i Colombia Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg satser på at det er Mauritius siden jeg skal dit senere i år Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nope. Heldiggris! Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvor har jeg vært nå da? Tahiti? Innbiller meg i hvertfall at det må være i Stillehavet et sted. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 En gresk øy? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ikke Hellas. Kan si dette stedet ikke har en tilfeldig form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå