magnusbe Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Da sier vi St Malo.... Ding-ding-ding! Korrekt. Vous avez gagner elns. Eg gjekk på språkskule der sumaren etter konfirmasjonen. Gode minne, gode minne. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Den var enkel, kom akkurat for sent. :-( Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Den var enkel, kom akkurat for sent. :-( Tru det eller ei, eg synest ikkje synd på deg ;-) Her ere it flott panoramabilete av St. Malo, forresten: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...lo_Panorama.png Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hvilken by er dette da??? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Pula? Nei takk Det er selvfølgelig helt korrekt I mine øyner den varkeste delen av Croatia, altså hele den Istria-halvøya med Pula og Rovinj i spissen... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hanglet forbi der på Interrail engang i historien. Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Den er relativ lett,husker for mange år siden når jeg fulgte med Giro d'italia kom disse eventyr husene fram... Jeg tror de heter Trulli eller et ellet annet Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Husene er trulli fra byen Alberobello på "hælen" av Italia så du får få godkjent. Utrolig at folk kan lære noe av sportssendinger. Din tur! Endret 29. august 2008 av robertaas Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Her er enda et eksempel på at man kan lære noe av sportssendinger Hvilken by var det jeg så den gang som jeg senere fikk litt interesse for??? Kan nevnes at jeg så på Vuelta a España . Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ronda? Nei ikke Ronda Vi skal til det sentrale Spania øst for Madrid Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Arganda del Rey ? Nei denne byen ligger midt i mellom Madrid og Valencia Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Cuenca? Det er korrekt Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Den første som vil legger ut en ny, gjør det...... Siden det er så fint vær, reiser jeg til fjells. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ingen som la ut noe i helgen? ` Ja, ja, bilde som ervakova har lagt ut har vi også hatt før. Det er Portofino i Italia. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ingen som la ut noe i helgen? ` Ja, ja, bilde som ervakova har lagt ut har vi også hatt før. Det er Portofino i Italia. Det er selvfølgelig korrekt Jeg har desverre ikke hatt tid til å gå gjennom alt som har vært postet her før min nylige inntreden men lover å gå gjennom det så vi slipper dobbel posting, i hvertfall fra min side da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå