Gå til innhold

Geografilek for oss nerder [Les første post]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Duh! Det der er i alle fall fra Tallin. To dragehoder stikker ut midt på veggen.

 

Jepp. Det første bildet fant jeg her: http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Ol...n_Tallinn_1.JPG

 

Tenkte jeg måtte starte med noe som ikke var opplagt. Hadde faktisk trodd noen ville starte med Tyskland, men dere fant fort ut at det måtte dreie seg om Baltikum. Kan ikke huske det bygget sjøl heller faktisk.

 

OK, kjør på videre!

Lenke til kommentar

Kongenes dal, ja. Der kan man komme ned i mange gravkamre.. og det som overrasker de besøkende er at det er enda varmere nede i gravene. Det har bestandig et antall graver som er åpne for de besøkende, mens andre er lukket og dette går på omgang. Da jeg var der var det undersøkelser hos Tutankhamon slik at jeg ikke kom ned dit. :-(

 

Din tur!

Lenke til kommentar
Kongenes dal, ja. Der kan man komme ned i mange gravkamre.. og det som overrasker de besøkende er at det er enda varmere nede i gravene. Det har bestandig et antall graver som er åpne for de besøkende, mens andre er lukket og dette går på omgang. Da jeg var der var det undersøkelser hos Tutankhamon slik at jeg ikke kom ned dit. :-(

 

Din tur!

 

OK, da slenger jeg ut et bilde jeg har tatt sjøl:

post-87179-1219677858_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...