robertaas Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Det er vel neppe Europa? Får si New Zealand? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nei, det er nok litt varmere enn New Zealand. Stedet har et kjennetegn som alle som har vært der vil kjenne igjen. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Et eller annet sted i Australia? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Selvom det er mye dykking her så er det ikke Australia. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ikke Fiji. I det første bildet ligger navnet til stedet. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Tar og tipper Thailand? Øyer vest av Khao Lak, i det Indiske Hav? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Riktig plassert, men jeg tror nok jeg vil kreve navn på øygruppe eller det Disney-inspirerte navnet på bukten. Det må da ha vært mange nordmenn som har vært på besøk der. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Da er jeg sikker på Andaman Sea og sattser på Koh Similan Islands. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Donald Duck bay (var det ikke lett å se på det første bildet?) på siminaløyene. Fantastisk overfart fra fastlandet hvor man kan regne med å få følge av flyvefisk og delfiner. Veldig klart vann og gode forhold for dykking og snorkling på øyene. Tar man med et stykke vannmelon med ut i vannet så blir man veldig pupulær. Din tur! Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det vannet var klart og fint. Drømmer meg vekk til varmere strøk når man ser dette. Her er en ny "strand". Hvor? Lenke til kommentar
Emma22 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hmm, bebyggelsen så veldig britisk ut, men stranden så litt for flat ut, mangler de bratte klippene. Ser ut som en flyplass til høyre. Ikke så altfor liten by heller. Blank på navn forløpig. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hmm, bebyggelsen så veldig britisk ut, men stranden så litt for flat ut, mangler de bratte klippene. Ser ut som en flyplass til høyre. Ikke så altfor liten by heller. Blank på navn forløpig. Det finnes mange bra strender med flate områder på øyene. Til og med palmer finnes på sørkysten. Chesil Beach. Chesil Beach er rett. Den ligger i England, Dorset. Stranden er ikke av sand, men mange fine nedslipte steiner. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Haight Street (Ashbury), San Francisco Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Riktig, en klesbutikk i det gamle hippie-strøket om noen lurte. Din tur! Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Lite trafikk her nå de siste dagene… Derfor legger jeg ut et nytt bilde fra samme by. Blir det lettere nå? Ja, ja, ……bump…… Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå