Sportsidiot Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Sportsidiot skrev (På 14.6.2020 den 2.14): Hva/hvor er dette? Hint bygget står utenfor en Olympiastadion, som og har hatt et stort internasjonalt mesterskap etter at det hadde OL. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Da ingen har vært i eksotiske London legger jeg ut en ny oppgave... Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 (endret) Tenker Den kinesiske mur, men er usikker ser ikke sånn ut, kanskje en annen mur i Kina? Endret 1. juli 2020 av Laughing Man Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Laughing Man skrev (3 timer siden): Tenker den Kinesiske mur, meen usikker ser ikke sånn ut, kanskje en annen mur i Kina? Den er kinesisk, men det er ikke den muren. Den kinesiske muren er forøvrig misvisende da det er snakk om en rekke festnignsverk som ikke er sammenhengende og som flere steder har flere parallelle lag. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 amalia_ skrev (2 timer siden): Bymuren i Xian? Helt riktig. Din tur! Lenke til kommentar
amalia_ Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 Litt vanskelig kanskje, men kor er dette? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 Ser ut som at det er fra Balkan. Så jeg noe slikt ved Kratovo? Lenke til kommentar
amalia_ Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Vist det var for vanskelig kan eg gi eit hint. Ein film har blitt spilt inn på denne plassen. Den heier det samme som ein person fra det lande plassen ligger i. Altså, hadde filmen blitt spilt inn i Norge hadde den heita The Norwegian Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Og dette er et sted mange nordmenn reiser? Lenke til kommentar
amalia_ Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Nei?. Mest vanlig å reise heilt sør i lande og kanskje til hovedstaden. Plassen på bilde er det vell helst folk som oppholder seg lenge i landet som reiser til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå