bruno99 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Selv har jeg vært på veldig få av plassene jeg legger ut bilde avHuh, kan vi legge ut bilder fra steder vi ikke har besøkt? Hvis ikke ville det nok bare vært deg og SirEmanon som hadde lagt ut bilder Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Selv har jeg vært på veldig få av plassene jeg legger ut bilde avHuh, kan vi legge ut bilder fra steder vi ikke har besøkt? Hvis ikke ville det nok bare vært deg og SirEmanon som hadde lagt ut bilder Har ikke vært på alle plassene jeg har lagt ut bilder fra, men stort sett alle. Har faktisk ikke vært i Ottawa!!!!! La ut bilde for noen dager siden. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvis ikke ville det nok bare vært deg og SirEmanon som hadde lagt ut bilder Jeg bare tuller. Har faktisk lagt ut 7 bilder fra land jeg ikke har vært i i det hele tatt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 hehe, nå ble jeg litt forskrekket :!: Men er jo litt gøy å legge ut bilder hvor man faktisk har vært da, må inrømme det.. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Orsak, eg missa at eg hadde svart rett på Vik... Det var så mykje snakk om Ottawa og anna på slutten her ;-) Endret 6. august 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Guadalest i Spania fra en uvant vinkel? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Nå tror jeg vi trenger et hint Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Eit bilete til, og så kjem det vel eit hint om ingen kjem nærmare. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dette slagordet såg eg på mange veggar etc i byen: Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Corte. Tenkte først at det måtte være på fastlandet... Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Corte. Tenkte først at det måtte være på fastlandet... Korrekt! Din tur, Robert. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kjente ikke byen igjen på det første bildet. Har kun vært ved kysten på denne øya, et naturlig valg siden det som oftest er tørt og varmt her. En kuriositet jeg har blitt fortalt om byen er at mange kommunister har meldt flytting til byen selv om de bor på fastlandet. Dette fordi det skal færre stemmer til per representant i nasjonalforsamlingen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hvor er man når man ser dette? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Alexanderplatz i Berlin er nærliggende å foreslå, som i boka "Berlin Alexanderplatz" av Döblin. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Imponert om du faktisk kjente igjen utsnittet av teksten. Et utdrag av romanen står slik utover en 220 meter lang fasade like ved Alexanderplatz, men siden det ikke er synlig fra selve plassen er det få som får det med seg. Jeg vil anta det er verdens største sitat. Din tur! Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dette utrolig kule bygget så jeg i løpet av ferien nylig. Hvem vet hvor jeg har vært? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Eurodisney? Edit: Det var det rasjonelle forslaget, men så kom jeg på hvor jeg hadde sett denne. Det er fra olympiastadion i Barcelona. Ligger på en høyde med utsikt over byen. Under et år siden jeg var der, begynner å bli glemsk. Endret 7. august 2008 av robertaas Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Barcelona er riktig. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvor er så dette? Og ja, det er utendørs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå