Emberley Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvilket land og hvilken by. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Rethymnon<3 Riktig i stad SirEmanon. sCuper: Np, syntes forøvrig Ulan Bator ser spennende ut Bildet: er det Bern i landet Sveits? Endret 9. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tror vi kan regne den som løst: http://travelguide.all-about-switzerland.i...are_2104_21.jpg Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 BTW kan man ikke bestemme seg om tittelen på tråden skal være "Geografilek for oss nerder" eller "Geografi, lek for oss nerder"? Det skurrer i språkøret mitt hver gang jeg ser navnet på tråden. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) BTW kan man ikke bestemme seg om tittelen på tråden skal være"Geografilek for oss nerder" eller "Geografi, lek for oss nerder"? Det skurrer i språkøret mitt hver gang jeg ser navnet på tråden. Beklager så meget, har ikke tenkt på det, men ser det når du sier det. Endret 9. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan dette være noe annet enn Venezia? Vet de har kopiert deler flere steder, men dette ser ut som orginalen. Roma, Italia. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Nei det Las Vegas! Neida, men hadde ikke forundret meg. Du legger ut nytt Robertaas Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva med og ha som regel om at om den med riktig svar ikke legger ut nytt bilde innen 12 eller 24timer er det førstemann til mølla som legger ut et nytt bilde? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Det kan vi godt ja. Da sier vi 24 timer Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det kan vi godt ja. Da sier vi 24 timer Hvorfor det? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Det ser ikke sånn ut hverken innvendig eller utvendig på Venetian i Las Vegas. Enda en by jeg besøkte i høst, få landemerke har vært assisiert med så mange historiske hendelser. Endret 10. januar 2008 av robertaas Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva med og ha som regel om at om den med riktig svar ikke legger ut nytt bilde innen 12 eller 24timer er det førstemann til mølla som legger ut et nytt bilde? Hva om spørsmålsstiller ikke svarer innen fristen? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Denne var grei. Tyskland, Berlin, Brandenburger Tor. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Det ser ikke sånn ut hverken innvendig eller utvendig på Venetian i Las Vegas. Visste ikke at det fantes noe som het Venetian i Las Vegas, men som jeg skrev det kunne godt vært i Las Vegas for de kopierer jo det meste Endret 10. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Denne var grei. Tyskland, Berlin, Brandenburger Tor.Bingo. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da vil jeg legge ut et bilde som kan være noe vanskelig. Vil gi tips hvis dere ikke er i nærheten. Men først prøver vi. Hvilke land og hviken by? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Visste ikke at det fantes noe som het Venetian i Las Vegas, men som jeg skrev det kunne godt vært i Las Vegas for de kopierer jo det meste Las Vegas er så gjennomført ekstremt at man bør se et uansett om man elsker eller hater det. Har selv vært der 2 ganger og det er fremdeles mye jeg ikke har fått sett. Mye mer tilgjengelig nå med billetter ned til rundt 4000,-. Endret 10. januar 2008 av robertaas Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Da vil jeg legge ut et bilde som kan være noe vanskelig. Vil gi tips hvis dere ikke er i nærheten. Men først prøver vi. Hvilke land og hviken by? Det der kan være så mangt, jeg har ikke peiling. Visste ikke at det fantes noe som het Venetian i Las Vegas, men som jeg skrev det kunne godt vært i Las Vegas for de kopierer jo det meste Las Vegas er så gjennomført ekstremt at man bør se et uansett om man elsker eller hater det. Har selv vært der 2 ganger og det er fremdeles mye jeg ikke har fått sett. Mye mer tilgjengelig nå med billetter ned til rundt 4000,-. Absolutt, vil absolutt få se galskapen en gang, broren min har vært der og sier det er vilt! Endret 10. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Ikke den Franske Rivieraen NY: Hvorfor endret du tekst? Tips: Ligger på en øygruppe av mer enn 6.000 øyer, med et totalt landareal på 315 134 km². Endret 10. januar 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå