robertaas Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Ikke tysk eller sveitsisk. Og hvor mange utenlandske oster med hull i er det alle kjenner navnet til?Nå er ikke gouda spesielt hullete, er den? Joda, de ekte er det hull i. 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Grøtmannen har salvsagt helt riktig Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Oppgaven er fri da jeg ikke har tid til å finne den perfekte lokalitet. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Nei, men du er pår riktig øy. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Ah, Mdina selvsagt. Silly me. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Tar det for gitt at det var riktig og legger ut: Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Mdina var riktig ja. Det der er vel Bran-slottet i Romania. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Fanker'n, og jeg som trodde jeg hadde funnet noe som var bittelitt tricky. Helt korrekt selvsagt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Tar det for gitt at det var riktig og legger ut: Ikke la det bli en vane, det er mot reglene i tråden og flere som har vært skråsikre har bommet stygt. Har ikke alle vært på det slottet? Kjøpte med en krystallkulet med slottet i, men istedenfor sne var det flaggermus som svevet rundt. Genial souvenir. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Må bare si det, men jeg blir imponert over geografikunnskapene til mange her. Credzzz! Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Ikke la det bli en vane, det er mot reglene i tråden og flere som har vært skråsikre har bommet stygt. No worries, bare når jeg vet jeg har rett. Skulle tatt det første gang, men blingsa litt. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Oppgaven min var uansett to dager på overtid, så vi lar det passere. Her er en ny en: Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Vi skal fram til en hovedstad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå