haavik Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 kan det vere Islay siden det er i nærheten av skye? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Det kan det være. Byen er Port Ellen. Lenke til kommentar
haavik Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 da er det vell jeg som skal legge ut da? Lenke til kommentar
haavik Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Sikkert veldig lett men hadde først tenkt å bruke et bilde jeg hadde tatt selv da jeg var der, men fant ikke ut hvordan hehe.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Det er noe monumentalt over dette. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Da er det vell Monument valley da? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Da herzleid har brukt godt over 48 timer på å legge ut et bilde slår jeg til. Hvor er dette? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Kan tipse om at bygget på bildet minner veldig om en matvare denne byen er verdenskjent for. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Da føler jeg vi er i en Tysk eller Sveitsisk by kjent for ost, og en slik kjenner jeg ikke til. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Da føler jeg vi er i en Tysk eller Sveitsisk by kjent for ost, og en slik kjenner jeg ikke til. Ikke tysk eller sveitsisk. Og hvor mange utenlandske oster med hull i er det alle kjenner navnet til? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Jarlsberg Tipper vilt: Gouda. Kanskje det er en type og ikke spesiell ost men prøver å få litt liv i tråden Endret 8. juni 2015 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Av ostene er det vel Leerdammer (generisk Maasdamer) og Emmenthal. Og siden Emmenthal er sveitsisk faller vel valget på Schoonrewoerd i Leerdam. Endret 8. juni 2015 av Lycantrophe Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Jarlsberg Tipper vilt: Gouda. Kanskje det er en type og ikke spesiell ost men prøver å få litt liv i tråden Gauda er riktig. Mitt neste tips var at fra byen kommer et forsikringsselskap de som de som er på lengre turer i utlandet antagelig har hørt om. DIn tur! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Har forresten lært at de sier 'Haoda uten G så jeg skjønte først ikke hva de sa. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Hvor har jeg vært? (Ikke mitt bilde) Den er kanskje veldig lett, jeg er ikke så bereist så vanskelighetsgraden virker deretter. Vet ikke helt hvordan man får store bilder inn her. Får ta å teste litt Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Ikke tysk eller sveitsisk. Og hvor mange utenlandske oster med hull i er det alle kjenner navnet til?Nå er ikke gouda spesielt hullete, er den? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Du har vært i den spanske byen Ronda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå