master air Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Typisk at Ottawa er en konkuranse når jeg ikke har tid til å sjekke inn. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Det er masse symbolikk her: Både stedet og objektet på bildet er vel noe som kan virke litt malplassert og omgitt av masse konformitet. Ett bilde sett ovenfra. Endret 3. august 2008 av robertaas Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Bebyggelsen er relativ ny og ikke USA. Da må det være en plass i Asia og med noen fjell i bakgrunn. Tipper på Hong Kong. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) De bygger vel ikke slik borti der? Jeg tror det er sentral/sør-amerika eller noe rundt persiabukten edit: tror jeg trekker tilbake at de ikke bygger slik der Endret 3. august 2008 av GW Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Tror ikke det er Hong Kong, mener det er brattere fjell rundt og mer variert bebyggelse, tipper Seoul. Kan være i Sør Amerika et også kanskje... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Tipper på Hong Kong. Ja, det er et shoppingsenter i Hong Kong. Din tur! Endret 3. august 2008 av robertaas Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Dette er noe som inngår i et kunstprosjekt som gikk langs norgeskysten. Denne "jernklumpen" ligger i Tjellsundet, sør for Harstad. Edit: Skriveleif Endret 4. august 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 "syv magiske punkter" er helt riktig plassert. Verket inngår i "Kulturlandskap Nordland", men ligger faktisk i Troms så jeg trodde det ville være ekstra vanskelig. Imponert! Din tur! Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvor er denne plassert? Hvis du ønsker litt mer utfordring; Hvem er det? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Vik i Sogn. Fridtjov den frøkne. Ei gåve frå Keiser Wilhem, var det vel. Endret 4. august 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Skikkelig diger jo. Om det ikke er en lekebenk som står forran da... Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Vik i Sogn. Fridtjov den frøkne. Ei gåve frå Keiser Wilhem, var det vel. Nesten midt i blinken magnusbe (Vangsnes i Vik kommune). I min barndom stoppet vi alltid på denne plassen på vei til mine besteforeldre (hver sommer), og spiste lunsj. Et nytt bilde, takk! Litt informasjon om statuen finnes HER. Skikkelig diger jo. Om det ikke er en lekebenk som står forran da...Den er 10,5 meter høy og har en sokkel på 12 meter. Det skulle bli 22,5 meter til himmels. Når det gjelder denne tråden, så synes jeg den er veldig berikende og givende. Er blitt skikkelig hekta. Det er kjekt å se igjen plasser jeg har vært, samt å se nye plasser som jeg kunne tenkt meg å reise til. For 2-3 uker siden reiste jeg til en plass som det ble lagt ut bilde av i denne tråden. Var kjent med plassen fra før, men det var dette bilde som gjorde meg oppmerksom på at her kunne jeg reise nå i sommer. Derfor kunne jeg tenkt meg at billedutlegger ved bekreftelse legger ut litt informasjon eller linker til stedet (kan dette være en tilleggsregel brunno99). Kan det være en idé? Hva mener dere andre om dette? Tenker ikke på en gigantisk skildring, men kun en setning eller to, et bilde e.l. Endret 4. august 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Det syntes jeg godt vi kan gjøre da. Selv har jeg vært på veldig få av plassene jeg legger ut bilde av, men da får jeg heller finne litt på internett, da lærer jeg litt selv også Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det syntes jeg godt vi kan gjøre da. Selv har jeg vært på veldig få av plassene jeg legger ut bilde av, men da får jeg heller finne litt på internett, da lærer jeg litt selv også Det er det jeg vil. Lære litt mer. Vi "nerder" trenger masse kunnskap........ Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Selv har jeg vært på veldig få av plassene jeg legger ut bilde avHuh, kan vi legge ut bilder fra steder vi ikke har besøkt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå