DagErlend Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Bath?Stemmer, bildet er av pulteney bridge i Bath, en bro som er tettbygd med butikker langs begge sider. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hvor har jeg rotet meg bort nå da? Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Tipper det er ett stykke Nord, og jeg kan ikke huske og ha sett noe sånt i Norge, tviler også på at Russerene hadde laget noe sånt og ikke skrevet Russisk på skiltet. Nord i USA, eller Canada kanskje? Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Er ikke det der en militær stasjon i nordlige strøk i Norge, Nordland eller Troms kanskje? Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Som i Bardufoss radar kanskje?.. Gå en side tilbake så ser du at jeg gjorde akkurat det samme, bare mindre diskre. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 (endret) Som i Bardufoss radar kanskje?.. Gå en side tilbake så ser du at jeg gjorde akkurat det samme, bare mindre diskre. haha, lov til å prøve seg da Men tenker ellers at du gjetter riktig med nordlige USA, eller over grensa til Canada. Har noen på fjesboka som la ut bilde derfra for ikke lenge siden, men husker ikke hvor det var. Tror de flydde til New York, så kanskje på østkysten en plass? Endret 27. april 2015 av Lomeus Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Som i Bardufoss radar kanskje?.. Gå en side tilbake så ser du at jeg gjorde akkurat det samme, bare mindre diskre. haha, lov til å prøve seg da Joda, jeg konkulderte med at landsbygda i Bulgaria måtte være Uddevalla pga filnavn på bilde så jeg skal ikke snakke for høyt Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Som i Bardufoss radar kanskje?.. Gå en side tilbake så ser du at jeg gjorde akkurat det samme, bare mindre diskre. haha, lov til å prøve seg da Joda, jeg konkulderte med at landsbygda i Bulgaria måtte være Uddevalla pga filnavn på bilde så jeg skal ikke snakke for høyt Blir jo fullstendig overtalt av sånne ting, så lenge jeg ikke veit helt sikkert hvor noe er Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Det er vel Montreal Biosphere vi skal frem til? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Det er vel Montreal Biosphere vi skal frem til? Hadde holdt med Montreal, men bildet er av en gjenlevning fra verdensutstillingen i 1967. Din tur! Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Det er vel Montreal Biosphere vi skal frem til? Hadde holdt med Montreal, men bildet er av en gjenlevning fra verdensutstillingen i 1967. Din tur! Hva i all verden er det bygget der for noe? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hva i all verden er det bygget der for noe? Det er et lite museum hvor man prøver fremstille naturen og jorden som en enhet og som en levende organisme istedefor bare den vanlige utstillingen av en lang rekke arter uten å se på helheten. Gaia, ta vare på miljøet og alt slikt som var nye ideer på den tiden. Det lille museet er plassert inni et kuleformet metallgitter... for at det skal representere jorden. Sees på lang avstand. Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Takk for det, lærer noe nytt hver dag Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) Siden ikke Snikpellik har lagt ut noe nytt så prøver jeg meg (sto innen 24t på en post for noen år tilbake). Fant ingen egne bilder som passet, men burde ikke være umulig å gjette: (Får ikke lov til å få vist bildene, så ble linker, mye sikkerhet fra jobb. Men legger ut nye når jeg er hjemme).#Edit: Fjernet linkene og lagt til egne bilder Endret 28. april 2015 av Lomeus Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Bildet er så lite at man ikke helt kan se om det er en gruve, førnøyelsespark eller campingplass. 1 Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Chile? Nei, dessverre. Er litt lureri, må noen hundre år tilbake. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Får litt Western-følelse. Mexico eller USA? Lenke til kommentar
( ) Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 "NOEN hundre år tilbake" ? Usas klassiske "wild-west" startet noe sånt som 1820-1830 og sluttet cirka på den tid vi oppløste unionen med Sverige, mens "noen hundre år tilbake" oppfatter jeg som minst tre hundre år, og da er jeg MEGET nysjerrig på hva dette er for noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå