robertaas Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Er det Key Biscayne utenfor Miami? Dette begynner å ligne noe, men dit kan man jo kjøre med bil fra Miami. Og jeg aner heller ikke hvilken klesdrakt Biscayne høres ut som. Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Er det Key Biscayne utenfor Miami? Dette begynner å ligne noe, men dit kan man jo kjøre med bil fra Miami. Og jeg aner heller ikke hvilken klesdrakt Biscayne høres ut som. Regner med at vi kanskje skal holde oss like utenfor Miami og prøver meg med Bimini Island. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Regner med at vi kanskje skal holde oss like utenfor Miami og prøver meg med Bimini Island. Ja, det er mulig, men ikke anbefalt, å reise fra Miami til eksotiske Bimini på jetski. Din tur! Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Regner med at vi kanskje skal holde oss like utenfor Miami og prøver meg med Bimini Island. Ja, det er mulig, men ikke anbefalt, å reise fra Miami til eksotiske Bimini på jetski. Din tur! Takk. Jeg lurer på dette. Jeg skal ha hva det er, hvilket land og hvor? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 En hevebro i et bra land. Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 En hevebro i et bra land. En hevebru ja men hvor, land by og vannvei? Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Da er det vel tid for noen hint. I samme by som denne broen er finnes det og en gondolbane. I nabobyen finnes det en gamml jernbanebru av samme modell som den som brukes i avsluttningscenen i filmen Annie. (Der hun klatrer oppover) Lenke til kommentar
( ) Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Og altså er det umulig å forklare typen uten at man må trekke inn en film som en god del folk her sannsynligvis aldri har sett (eller kommer til å se)... Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Og altså er det umulig å forklare typen uten at man må trekke inn en film som en god del folk her sannsynligvis aldri har sett (eller kommer til å se)... Skal prøve det er en jernbanebru som vippes opp, med vippepunkt helt inne ved land slik at den blir veldig høy og smal når den er slått opp. Men til den brua over hva vi skal til, det er nok svært mange flere nordmenn som har reist over denne brua enn under den. Daglig reiser mange nordmenn over denne brua. Byen er og kjent for en veldig høy veibru som går over samme vannvei, den veibrua er så høy at den ikke trengs å løftes til tross for at det går ganske så store båter her. Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 I denne byen er det og et stort sluseannlegg med tilsammen 6 kamre. I tillegg til slusene som brukes i dag, ligger det to gamle sluseannlegg ved sidenav som ikke lenger er ibruk. Slusene i denne byen gjorde plutselig at man kunne seile med båt fra havet og opp til en meget stor innsjø. Dette var umulig før man bygget disse slusene. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Kan det være at vi skal til Sverige? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Det er jo et bra land. 1 Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Kan det være at vi skal til Sverige? Vi skal til Sverige ja, men hvilken by? Hint til byen deler flyplass med nabobyen, i tillegg er det vel bare en drøy times tur til to andre trafikkflyplasser fra denne byen. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Ser ikke ut som noen tar denne Føler det er litt slemt, men det er jo i reglementet, så her er ny oppgave: Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Nei, dette er nok ikke en hovedstad Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Vi skal til en by som er nest størst i sitt land, en plassering på listen som den også hadde hatt om den lå i Norge. Byen ble hardt rammet under den den europeiske revolusjonen i 1848 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Vi er nok ikke i Baltikum heller, Robertaas er nærmest til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå