Gjest Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Det må da værra lov, selv om jeg ikke aktivt følger med i denne tråden til enhver tid. Men ja, Ulan Bator er selvfølgelig helt korrekt. Slå deg løs, blured. Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Slår meg løs... Hvor er så dette? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Første som slår meg er Madrid... Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Både Madrid (og Spania) er feil. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Kanskje et land i øst-europa? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Minsk, Hviterussland? Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 (endret) Yea! Satt og så på litt bilder av byen igår, aldri tenkt over at det kunne være en så vakker by. Air Baltic + tre netter med Airbnb kan man få nede i 1500 (om en er to personer). Endret 12. februar 2015 av blured Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Tror du hadde likt Minsk Blured, du virker over gjennomsnittet interessert i arkitektur. Hele byen ble nærmest jevnet med jorden under andre verdenskrig, og ble gjenoppbygd i veldig sovjetisk arkitekturmessig stil. Mange veldig brede gater, commieblocks og svære imponerende bygg à la Minsk City Gates som ble postet over. Brukte selv Minsk som oppgave i denne tråden for kort tid siden, hvis du blar et par sider tilbake ser du bilder av bl.a. Hviterusslands nasjonalbibliotek, et veldig interessant og uvanlig byggverk hvis du spør meg, spesielt med tanke på landet det ligger i. Siden det er over to døgn med inaktivitet, tar jeg meg den friheten å poste ny oppgave. Hvor er dette? 1 Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Amman, Jordan. Den kom kjapt! Var kanskje ikke det vanskeligste bildet... Men ja, Amman er korrekt. Bildet viser det romerske teateret i sentrum av av byen. Grøtmannen fører videre! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Yeah! I hvilken europeisk by ligger dette interessante bygget? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Sopot i Polen? Korrekthetsbasert svar det der! Endret 15. februar 2015 av Gjest Lenke til kommentar
Zeroet Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Da får vel jeg nesten fortsette da: Lenke til kommentar
Zeroet Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Siden ingen har prøvd seg enda, så får jeg kanskje komme med litt hint: Vi skal til Myanmar og tempelet på bildet er en del av en liten severdighet som på folkemunne har samme navn (little *navn*) som en mye større severdighet i landet. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Kanskje det er ett av de mange templene som er i Bagan? Lenke til kommentar
Zeroet Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Det er det ikke, bildet er tatt i en annen by og samlingen av templene i denne byen kalles Little Bagan på folkemunne, på grunn av likhetene. Lenke til kommentar
Djn Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Jeg tror nesten vi må anse denne som "for vanskelig", og gi til den som kom nærmest? Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Fra reglene som står i førsteposten: -Er det ikke kommet riktig svar innen 2 dager uten at bildeutlegger har kommet med hint kan hvem som helst legger ut et nytt bilde. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Jeg hadde helt glemt at denne tråden fantes... Hvis ingen andre legger ut bilde gjør jeg det når jeg er hjemme igjen. Et lett ett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå