Hansoen Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Da har jeg lært noe idag også Ikke verst Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Man kan selvsagt også bli med på bilde til forhandlet pris. Din tur! Endret 14. januar 2015 av robertaas Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg tar neste da. Hvilken by er dette? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Ja, skjønner at dette ikke var altfor lett. Kan jo gi noen tips: Vi skal ganske langt østover, og vi skal til en øystat. Byen er fjerde størst i dette landet. Lenke til kommentar
Djn Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Ser ut som et gamelan-orkesteer, så ... Indonesia, kanskje? Jeg er dessverre dårlig på østasiatiske byer, så noen andre får ro det i land. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg sier som en gammel lærer av meg pleide å si; Du er på jordet, men du er ihvertfall på riktig jordet. Som betyr at det er i nærheten Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Henger meg på her. Jeg tror kanskje shah alam, som er malaysias 4 største by. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Det er ikke korrekt. Kan si at denne staten har vært under både spansk og Amerikansk styre, blant annet. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Kanskje en skal til nabolandet, litt lenger øst? Øystat sier du? Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Ah, Manila? Husker ikke riktig rekkefølge på byenes størrelse i Filippinene. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Nå er vi i riktig land. Manila er vel så vidt jeg vet Filippinenes nest største by. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Byen ligger på den nest største øya i Filippinene, Mindanao. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Det er korrekt! Bildet er helt spesifikt tatt i "People's Park". I dette området finner man blant annet verdens største ørn, som forøvrig også er nasjonalfuglen. Din tur Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Hvor finner man denne klossen? Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Dette minnesmerket gir kanskje en liten indikasjon om hvilket område vi befinner oss i. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Det er vel ikke Solar Tower i California? Usikker på hva der heter og hvor det er. Edit: Leste ikke minnesmerke, hah. Da må det være feil. Endret 18. januar 2015 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Du er på feil kontinent, vi skal litt nærmere hjemme. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Helt riktig! Første bilde er av Hviterusslands nasjonalbibliotek, som ble fullført i 2006. Er en fin utkikksplattform på toppen. Ryktet skal ha det til at konstruksjonen er ekstremt ustabil, og står i fare for å kollapse når som helst. Hvis man venter til etter solnedgang får man også med seg et aldri så lite lysshow: Neste bilde er av et monument jeg ikke husker hele navnet til, men som ble bygget etter at Minsk fikk status som "helteby" i Sovjetunionen, en tittel gitt til byer som utmerket seg under andre verdenskrig. Det virker dog som de har glemt å bytte ut flagget på toppen... Før videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå